lasgri Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 hørte nett plumbo med wunder Bjarne, genial låt.. Siter Porler: suzuki Rmx og Honda mt5. bil:Ford Granada 3.0 jubileum 1976 mod.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SNAP Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Bandet LIVE ingen over Siter Christer Handeland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Ja, får helt gåsehud av den, når du kjører å det er mørkt ute. Nesten ingen biler på vegen, å litt over fartsgrensa:) Det gir et kick som du sier:) Ja det er sikkert et enormt kick når du sitter på med faren din å hører på E6. :P Roxette: -Joyride -How do you do Bonny tyler - turn around Toby keith: -I love this bar -Whiskey girl -Beer for my horses Gunther - naughty boy Travis tritt - modern day bonny and clyde Gluecifer - desolate city Powerman 5000 - drop the bombshell Paradiso - bailando Frode Sæverud - bmw Clint Black - like the rain (gir en fin stemning når det er mørkt og det regner) Jerry reed - eastbound and down The boots band - cadillac drive Pearl jam - last kiss (roer ned gassfoten) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 De La Soul har mye bra... Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Pharrell sitt album med tittelen "In My Mind" er sinnsykt rått, absolutt noe å ha i bilen. Også albumet til Bobby Valentino som heter "Special Occasion" er også ganske bra, for de som liker rnb. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Soundtracket til spillet "True Crime: Streets of LA" har noen solide låter av bl.a. Snoop, Westside Connection m.fl. Highlights: Track 2 og track 11. Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 G Unit - Guns For Sale G-Unit - 50 Cent ft Mobb Deep - Out Of Control Garth Brooks & Dunn - Boot Scootin Boogie (Dance Mix) Solar Patrol - Feel The Music Håkon Banken - Chevan James Hendrie - Drifting Away James Hendrie - Extreme-Bass Choon Jerry Reed - Eastbound and Down (Smokey & the Bandit) Jerry Reed - Texas Bound and Flyin' (theme from Smokey & The Bandit II) joe diffie - pickup man Lil Jon - Get Crunk Loyde Banks - Smile Mylo vs Gloria Estefan - Dr Pressure (Naughty version) [Phil n' Dog Bootleg mix] Rhett Akins - Driving My Life Away Rhett Akins - I Want A Girl in A Pickup Truck War - Lowrider Siter 98 Audi a6 1,8tq 92 Vw Passat 1.9tdk 82 MB Gelenderwagen 300Td X 85 Audi 100cs quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Dj Mns vs. Dj E-maxx - Pump our bass (eller var det pump my bass?) E-maxx - GSM Jump Gi sangene litt tid, sinnsyk råe rytmer i dem! :D:m'm: Smakebit på den siste: http://www.djmrmusicdownload.com/samples/DEBL60602592.mp3 Spol til ca midt i, da skjønner dere hva jeg mener :D Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Om ikke annet, har Sibbe mye komisk å tilføye når man er ute og råner (iogmed man sjelden spiller kun for eget øre når man råner, iallefall ikke da jeg dreiv med det :D) Dra på "Ingenting e så ei feide dama" eller "Eg lige country, og dame med svere pattar", så får ordet oppmerksomhet en helt ny mening.. Hehe Kjører ikke mye bil for tida, iogmed jeg kjapt blei degradert til fotgjenger/syklist ei stund, men synes generelt folk har posta mange bra låter/tilføyelser til neste bil-cd ;) Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Lil kim- whoa, Tune UP- have you ever been mellow, Alex Megane- think of you(verando remix), chamillion- get up. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 hvem har lagd den sangen hvor dem synger: ''han kjører bilcross, han kjører volvo, ja han eeeee beeeeest'' ????????? noen som har hørt rødmix- bilcrossblues? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Noen som fortsatt husker Dre's konge låt Still D.R.E.? Det må jo være tidenes beste råne låt imo. :D Ellers er jo singelen "You know what" med 50(ikke noe fan av han egentligog resten av G-Unit klikken), Eminem, Ca$his og Lloyd Banks, ganske så rå. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 still dre, dusy!.. skikkelig ''ruta-ned-en-god-sommerdag-låt'' og har knock life er litt cruise låt eller obie trice med albumet: cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Sant så sant. Got Some Teeth er konge!! Nå hører jeg på 2Pac - Me And My Homies med Nate Dogg på refrenget, stemmen hans er noe av det råeste rappen har. Ellers er jo Bury Me A G med Pac en ruta-nede-på-en-god-sommerdag låt. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofanatist Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Nå som det er mørkt ute, så er jo den ultimate rånelåta "Ride On" med AC/DC.. Siter ------------------------------------- '86 Volvo 740GL '01 peugeot expert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg