Gå til innhold

Murcielago på tv2 nyhetene

Ranger emnet

86Laurel

Anbefalte innlegg

Hmm... Audi eier da allerede Lamborghini? Eller skal de fløtte hele fabrikken til Tyskland mener du?

Det han nok mener er at Audi skal overta statusen til lambo med sine sportsbiler.. også skal dem flytte lambo et par hakk opp i status.,

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

større fanboy tråd har jeg aldri sett ..

med logikken som er her så er vel Mercedes allerede kommet opp i Ferrari status...

herre gud..

dere må ikke tro at Audi har forbedre Lambo på noen måter .. det er ikke lengre noen entusiaster som kjøper lambo for ytselen..

De har blitt utrlig utsatt for understyring og Audi har presset på et "aldri av" Tractioncontroll system som dreper alle morro man kan ha ..

det at de har blitt lette å kjøre og billigere å eie har bare gjort at de har blitt en bil for Merkehorer...

derfor er det solgt rekord mange Lambo i USA de siste årene ..

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, Lamborghini sier de har trekt seg ut fra sportsbil klassen og gått over til "luksus" klassen med Murciélago'en.

Selvfølgelig blir dette litt fan tråd, blir jo det som regel her... Hvorfor poste om en bil når man ikke liker den "in the first place"? Og spesielt her...

Audi har allerede gjort inntrykk på Lambo, bare se på knappene i dashen.

"This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

større fanboy tråd har jeg aldri sett ..

med logikken som er her så er vel Mercedes allerede kommet opp i Ferrari status...

herre gud..

dere må ikke tro at Audi har forbedre Lambo på noen måter .. det er ikke lengre noen entusiaster som kjøper lambo for ytselen..

De har blitt utrlig utsatt for understyring og Audi har presset på et "aldri av" Tractioncontroll system som dreper alle morro man kan ha ..

det at de har blitt lette å kjøre og billigere å eie har bare gjort at de har blitt en bil for Merkehorer...

derfor er det solgt rekord mange Lambo i USA de siste årene ..

For meg personlig er den siste ekte Lambhorginien Diablo. Etter det tok vel VAG over og det ble litt "tysk blod i det italienske maskineriet". Det liker ikke jeg.

Men ingen her som sa at de forgudet at Audi tok over. Men alle sier bare hvor fet bilen er.

Skjønner hva du mener, 100%. Ble selv skuffa da jeg så Gallardo uten Lamborghini dører og med Audi A8 instrumenter og E-gears. Wtf... Men er med på hva du sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider