BLACK.PEARL Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Jeg mener... Jeg får gåsehud av å bare se på bilen... Gromt med stor G dette her... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Dæven er nyttig car spotting tråd :D Nå ble jeg positivt imponert over forumet her :D Også for en EVIG deilig bil! :D Håper eieren drar den på bane så man får hørt(filmet) den :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Hmm... Audi eier da allerede Lamborghini? Eller skal de fløtte hele fabrikken til Tyskland mener du? Det han nok mener er at Audi skal overta statusen til lambo med sine sportsbiler.. også skal dem flytte lambo et par hakk opp i status., Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marquez Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Det han nok mener er at Audi skal overta statusen til lambo med sine sportsbiler.. også skal dem flytte lambo et par hakk opp i status., TAKK birthday Det var det jeg prøvde å formidle! :driving Siter Forspranget Ligger I Teknikken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peterz Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Det er en utrolig vakker bil, og den som kjøper den, kan sende meg en PM så skal de få telefonnummeret til den søte søstra mi :p Siter Toyota <3 Celica T20 :: All powered by;Alpine Peter K. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 større fanboy tråd har jeg aldri sett .. med logikken som er her så er vel Mercedes allerede kommet opp i Ferrari status... herre gud.. dere må ikke tro at Audi har forbedre Lambo på noen måter .. det er ikke lengre noen entusiaster som kjøper lambo for ytselen.. De har blitt utrlig utsatt for understyring og Audi har presset på et "aldri av" Tractioncontroll system som dreper alle morro man kan ha .. det at de har blitt lette å kjøre og billigere å eie har bare gjort at de har blitt en bil for Merkehorer... derfor er det solgt rekord mange Lambo i USA de siste årene .. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Vel, Lamborghini sier de har trekt seg ut fra sportsbil klassen og gått over til "luksus" klassen med Murciélago'en. Selvfølgelig blir dette litt fan tråd, blir jo det som regel her... Hvorfor poste om en bil når man ikke liker den "in the first place"? Og spesielt her... Audi har allerede gjort inntrykk på Lambo, bare se på knappene i dashen. Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 større fanboy tråd har jeg aldri sett ..med logikken som er her så er vel Mercedes allerede kommet opp i Ferrari status... herre gud.. dere må ikke tro at Audi har forbedre Lambo på noen måter .. det er ikke lengre noen entusiaster som kjøper lambo for ytselen.. De har blitt utrlig utsatt for understyring og Audi har presset på et "aldri av" Tractioncontroll system som dreper alle morro man kan ha .. det at de har blitt lette å kjøre og billigere å eie har bare gjort at de har blitt en bil for Merkehorer... derfor er det solgt rekord mange Lambo i USA de siste årene .. For meg personlig er den siste ekte Lambhorginien Diablo. Etter det tok vel VAG over og det ble litt "tysk blod i det italienske maskineriet". Det liker ikke jeg. Men ingen her som sa at de forgudet at Audi tok over. Men alle sier bare hvor fet bilen er. Skjønner hva du mener, 100%. Ble selv skuffa da jeg så Gallardo uten Lamborghini dører og med Audi A8 instrumenter og E-gears. Wtf... Men er med på hva du sier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg