snurrebass Skrevet Mai 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2002 Noen som har momentene?? - topp (grp. A) - bære lager - veiv lager. max/min klaring på åning i stempel ringer? Noen internett sider med specs? "2wd sedan cosworth -88" Siter -88 2wd cosworth -80 911 turbo -72 boble T1 -96 Galant td -x-96 kawasaki zx7rr -x-69 porsche 3.0l -x-86 mercedes 300E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurrebass Skrevet Mai 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2002 Originally posted by Kjetil Hvor fort må du ha detta ? Har en uke før eg trenge det......... Siter -88 2wd cosworth -80 911 turbo -72 boble T1 -96 Galant td -x-96 kawasaki zx7rr -x-69 porsche 3.0l -x-86 mercedes 300E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurrebass Skrevet Mai 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2002 Originally posted by Kjetil Skal se om jeg kan finne detta på jobben før helga, sjekk om det er noe mer du trenger data på da, så finner jeg det i samme slengen ;) hadde vært kjempe fint! momentet på svinghjul boltene også da. da trur eg eg har det eg trenge.... Siter -88 2wd cosworth -80 911 turbo -72 boble T1 -96 Galant td -x-96 kawasaki zx7rr -x-69 porsche 3.0l -x-86 mercedes 300E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurrebass Skrevet Mai 31, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2002 [] Tusen Takk!!! Siter -88 2wd cosworth -80 911 turbo -72 boble T1 -96 Galant td -x-96 kawasaki zx7rr -x-69 porsche 3.0l -x-86 mercedes 300E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossi Skrevet Juni 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2002 På ARP bolter har jeg blitt anbefalt å dra 10kg, og ikke noe mer da du kan ha uflaks og sprekke blokka. Ikke for att den sprekker, men det har skjedd. Og husk å etterdra hvis du bruker ARP. Da skal bilen varmkjøres, og deretter skal den etterdras. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossi Skrevet Juni 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2002 Da skal du være oppservang hvis du begynner å kjøre på 1,8 - 2 bar trykk. Hvis du "bruker bilen litt" så må du nok før eller siden etterdra toppen. Kjenner en del som bruker ARP, og alle har etterdratt toppen sin, bortsett fra 1, og han skal sette på ny topppakning i morgen faktisk. Så klart kjører du pent å rolig, så går det nok greit. Men hvis du lever etter "put the pedal to the metal" så skal du nok se att før eller siden så begynner du å kjøre trykk i vannet ditt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurrebass Skrevet Juni 3, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2002 (bruker std. bolter) Hvor mye trimming tåler disse? Er det dumt å bruke de på grpa. A? og hva er fordelen med arp?? Siter -88 2wd cosworth -80 911 turbo -72 boble T1 -96 Galant td -x-96 kawasaki zx7rr -x-69 porsche 3.0l -x-86 mercedes 300E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurrebass Skrevet Juni 3, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2002 Oki! Ja , sparer jo noen kroner på det i lengden...... får no håpa eg slippe av med toppen igjenn med det første........:) Siter -88 2wd cosworth -80 911 turbo -72 boble T1 -96 Galant td -x-96 kawasaki zx7rr -x-69 porsche 3.0l -x-86 mercedes 300E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurrebass Skrevet Juni 3, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2002 Hehe..... Ja eg komme nok etter.... har no bestillt bolter så får bruke de denne gang...... Siter -88 2wd cosworth -80 911 turbo -72 boble T1 -96 Galant td -x-96 kawasaki zx7rr -x-69 porsche 3.0l -x-86 mercedes 300E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurrebass Skrevet Juni 5, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2002 veit vel ikke koss nye stempel ringer skal monteres? (standard) hvilken øverst og om det er noe opp og ned....? er det 120 grader mellom åpning på de to øverste? olje ringen mellom de?:confused: Siter -88 2wd cosworth -80 911 turbo -72 boble T1 -96 Galant td -x-96 kawasaki zx7rr -x-69 porsche 3.0l -x-86 mercedes 300E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gamlå Skrevet Juni 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2002 stempelet har et mrk "front mark"(arrow),det skal stå mot fronten av motoren,så står det "top"på ringene, på den øverste skal den peke forover,(oppningen),den under skal peke på ca klokka 4,(oppningen).så kommer oljeringen som skal peke på ca klokka 8.(oppningen)oppningen skal på fjørene ligge på ca 0,15mm når du måler i sylinderen.håper det er sån ,arrester meg viss det er noe og tilføye. ps,på den gamle 86mod er de øverste fjøra krombelagt. mvh tom sigve Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurrebass Skrevet Juni 5, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2002 ok! takk! den ene ringen er svart (står " topz" på den") den andre er blank på siden som er inntil syl. vegg (står "top 4mz" på den) samma ka vei olje ringer da...? ( best å få det riktig første gang... så slipper er søvløse netter.....) ;) Siter -88 2wd cosworth -80 911 turbo -72 boble T1 -96 Galant td -x-96 kawasaki zx7rr -x-69 porsche 3.0l -x-86 mercedes 300E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.