volvoraaner Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Går det å få kjøpt nye lesjøfors fjærer til bare fronten? har bakfjærene sittende på bilen men mangler foran. Evt hvor jeg får kjøpt det å pris. Er det noen her inne som har til overs 2 stk? Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Har 2 stk. Jamex fjærer. Helt nye... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Går det å få kjøpt nye lesjøfors fjærer til bare fronten? har bakfjærene sittende på bilen men mangler foran.Evt hvor jeg får kjøpt det å pris. Er det noen her inne som har til overs 2 stk? Vil ikkje seie det er so stor krise om du må kjøpe alle 4... Du kan no ev selge dei to til ekstra. Ev send ein e-post til pedersenracing og spør om det går og kjøpe 2 stk. Sjølv om eg tviler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet Mars 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Har 2 stk. Jamex fjærer. Helt nye... Er det tuv godkjenning på disse? evt hvor mye skal du har for dem? Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Vil ikkje seie det er so stor krise om du må kjøpe alle 4... Du kan no ev selge dei to til ekstra. Ev send ein e-post til pedersenracing og spør om det går og kjøpe 2 stk. Sjølv om eg tviler. Jeg spurte BCB om å få kjøpt bare fram. Tror det var ca 200kr dem kunne slå av. Så jeg kjøpte hele settet isteden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet Mars 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 gjorde det veldig enkelt å bestillte meg 4 nye. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg