A.K Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Selger et sett 2farget sidedekor spesialbestilt fra USA, opprinnelig bestilt til et Honda-prosjekt som aldri blei noe av. Dekoren er av svært god kvalitet og har ifølge leverandør en levetid på minst 6-7 år, så dette er solide saker. Størrelsen er 41x204cm, og fargene på den er mørkegrått omriss med sølv metallic fyllfarge. Bud under 1000 avvises. B-b-b-b-bilde her - so c-c-c-click me Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 bilder a? den linken din ga bare masse abdulla-tegn...:D Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Kaller du dette Abdullah-tegn? He,he.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erst Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Nei dette: ‰PNG É&’Éë¿.yʈL–Ÿ¨Ïñ¸Ýn·Ûãv9õ5®¢( "—Ëg³9é evôè¾=»Œˆwkl± ‚P,/pÇïÿé{ +™=ôû¿Çãn‡ÚvAÖ7â37n+ªŒßí³3ý}Í ^2™l2™ºúÅ—ê7£ •Ÿ«yty.4¿´Ú=„E§3™d*}û›*VÃ!Rño~l$…C¡†N&M¢fyyåâÂ#åB5ŸHþ~p× Ò— Ùl.™JÍ?zÜèæGþàWOMìÜ1h±Ô*à0S,IrÇóüæÿÞ„™l6›Ãn·ÛmöM6´ßÅmB^RÉÔúFüö“o•Ë[ù•e }4ikgGŽü×ÿòk·6Q³Ù\"•šøEÉS†Æ²äOscfª¯·§ü‹’eÙL&›ÎdKNãš9ÒÕÕ ‡Z|ýÒ!äy~um}um]®‚ÇÚ£Lvöèa¯×ãõx<·š ^‚( ¼XÌçò÷þø]É šéSvþØÈo>ý•†_×/…B!Ÿ/dsùŠ…‰ÊYh:5 ‡B‘HÈëñ(—‹¢˜Ëç××ãS§ùÈ)ÙŒ…‹ç»:£-8I¢aÇ—– Iallefall det jeg får opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj-m Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Nei dette: ‰PNG É&’Éë¿.yʈL–Ÿ¨Ïñ¸Ýn·Ûãv9õ5®¢( "—Ëg³9é evôè¾=»Œˆwkl± ‚P,/pÇïÿé{ +™=ôû¿Çãn‡ÚvAÖ7â37n+ªŒßí³3ý}Í ^2™l2™ºúÅ—ê7£ •Ÿ«yty.4¿´Ú=„E§3™d*}û›*VÃ!Rño~l$…C¡†N&M¢fyyåâÂ#åB5ŸHþ~p× Ò— Ùl.™JÍ?zÜèæGþàWOMìÜ1h±Ô*à0S,IrÇóüæÿÞ„™l6›Ãn·ÛmöM6´ßÅmB^RÉÔúFüö“o•Ë[ù•e }4ikgGŽü×ÿòk·6Q³Ù\"•šøEÉS†Æ²äOscfª¯·§ü‹’eÙL&›ÎdKNãš9ÒÕÕ ‡Z|ýÒ!äy~um}um]®‚ÇÚ£Lvöèa¯×ãõx<·š ^‚( ¼XÌçò÷þø]É šéSvþØÈo>ý•†_×/…B!Ÿ/dsùŠ…‰ÊYh:5 ‡B‘HÈëñ(—‹¢˜Ëç××ãS§ùÈ)ÙŒ…‹ç»:£-8I¢aÇ—– Iallefall det jeg får opp det fikk jeg også opp i firefox,men i ie så fikk jeg bildet. Siter Mercedes 190e 1991 sportline Opel Omega 2,0 16v 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Ikke ødelegg denne tråden pga dårlige nettlesere da :nono: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Hehe, abdullah tegn ja, noen har hatt problemer med det på andre forum jeg har lagt de ut på også =) Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg