Gå til innhold

Enda ett golf 1 prosjekt.

Ranger emnet

Lynvingen

Anbefalte innlegg

Heisann her kommer ett golf 1 porsjekt til men ikke så mange like til den her. Er en rød golf mk1 som ble pusset opp for ca 6-7 år siden. Ble lagt inn noen atronomiske summer i dette prosjekte men eieren ble plutselg møkk lei og byttet bort hele bilen. Så ble den stående ute i 2 år føre jeg ikke hadde hjerte til og la den stå en vinter til ute. Det er påstått og lagt i den en 130 000 i sin tid og har vunnet pris uten og vært ferdig bygd..

- Her er hva som sitter i og på bilen dag:

- GTO Rieger styling

- Corrado Grill og lykter

- Golf 2 dashbord

- Dekk er 205 foran og 285 bak pluss 3 cm spacere foran for og klare og fylle ut skjermene.

- Sitter en KR gti 16v motor med gti kasse.

Dette skal det bli:

- All rust skal bort! (kan bli vanskelig og få av stylingen).

- Motor skal det bygges turbo på og mulig data sprut.

- Fått kjøpt kort steget motorsport kasse til GTI men ligger i deler så må bygges opp igjen.

- Mulg lambodør prosjekt

- Inni skal det bli Bur og 2 bøtte stoler.

- Skal lakkeres sølv metallik...

Bare ett lite hake ved dette prosjekte... Jeg har en a4 og en beach buggy som er hoved prosjekte mitt så dette lommer til og ta en god tid..

IMG_3975.jpg

IMG_3976.jpg

IMG_3977.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er ikke spesiellt fan av denne stylingen jeg heller, heller mest mot old-school og krom selv. Men likevel er den kul, så stå på så vi får litt variasjon til einsertreff utover ;)

lambodører, det ville jeg ikke hatt på den, men det er min mening da :)

vet ikke om det blir noen lambo dører heller egentlig.. Vet ikke helt enda om jeg har tid/budsjet til og sette i gang. Vurderer mulig og selge prosjekte eller bytte i noe annet morro prosjekt for er mye tid og penger for og dette skal bli 100 prosent. Så vet ikke helt enda hva jeg skal gjøre.. Bare få ferdig buggyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 og 9" får du under orginale skjermer med litt mods ;)

Sto en rocco med GTO bredding på essen ifjor og den var det vel 11x15" bak på....

Lynvingen:Ats cup felger som står på? SYnd det ikke er BBS`ene som ofte ble levert til disse kit`ene.... grom kant på 11 eller 10x15"

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...