Lynvingen Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Heisann her kommer ett golf 1 porsjekt til men ikke så mange like til den her. Er en rød golf mk1 som ble pusset opp for ca 6-7 år siden. Ble lagt inn noen atronomiske summer i dette prosjekte men eieren ble plutselg møkk lei og byttet bort hele bilen. Så ble den stående ute i 2 år føre jeg ikke hadde hjerte til og la den stå en vinter til ute. Det er påstått og lagt i den en 130 000 i sin tid og har vunnet pris uten og vært ferdig bygd.. - Her er hva som sitter i og på bilen dag: - GTO Rieger styling - Corrado Grill og lykter - Golf 2 dashbord - Dekk er 205 foran og 285 bak pluss 3 cm spacere foran for og klare og fylle ut skjermene. - Sitter en KR gti 16v motor med gti kasse. Dette skal det bli: - All rust skal bort! (kan bli vanskelig og få av stylingen). - Motor skal det bygges turbo på og mulig data sprut. - Fått kjøpt kort steget motorsport kasse til GTI men ligger i deler så må bygges opp igjen. - Mulg lambodør prosjekt - Inni skal det bli Bur og 2 bøtte stoler. - Skal lakkeres sølv metallik... Bare ett lite hake ved dette prosjekte... Jeg har en a4 og en beach buggy som er hoved prosjekte mitt så dette lommer til og ta en god tid.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Denne hadde det vært gøy å se strøken på veien :) Skikkelig 80-talls racer. Stå på! Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Det ekkoj sa... Er ikke veldig fan av GTO-stylinga egentlig, men det begynner jo å bli en sjeldenhet. Håper du får denne strøken! :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Ja, er ikke spesiellt fan av denne stylingen jeg heller, heller mest mot old-school og krom selv. Men likevel er den kul, så stå på så vi får litt variasjon til einsertreff utover ;) lambodører, det ville jeg ikke hatt på den, men det er min mening da :) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lynvingen Skrevet Mars 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Ja, er ikke spesiellt fan av denne stylingen jeg heller, heller mest mot old-school og krom selv. Men likevel er den kul, så stå på så vi får litt variasjon til einsertreff utover ;) lambodører, det ville jeg ikke hatt på den, men det er min mening da :) vet ikke om det blir noen lambo dører heller egentlig.. Vet ikke helt enda om jeg har tid/budsjet til og sette i gang. Vurderer mulig og selge prosjekte eller bytte i noe annet morro prosjekt for er mye tid og penger for og dette skal bli 100 prosent. Så vet ikke helt enda hva jeg skal gjøre.. Bare få ferdig buggyen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Du burde jo kjøpe disse felgene. De vil jo kanskje fylle ut hjulbuene dine ;) http://cgi.ebay.de/Albert-Rennsportfelgen-8x13-9x13-Selten-Polo-1-Kadett-C_W0QQitemZ4619127947QQcategoryZ73719QQrdZ1QQcmdZViewItem Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Du må ikke fjerne den stylinga der!!! Det er jo snart "in" igjen..... Den er jo så fæl at den er råtøff!!!! Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Du burde jo kjøpe disse felgene.De vil jo kanskje fylle ut hjulbuene dine ;) http://cgi.ebay.de/Albert-Rennsportfelgen-8x13-9x13-Selten-Polo-1-Kadett-C_W0QQitemZ4619127947QQcategoryZ73719QQrdZ1QQcmdZViewItem 8 og 9" får du under orginale skjermer med litt mods ;) Sto en rocco med GTO bredding på essen ifjor og den var det vel 11x15" bak på.... Lynvingen:Ats cup felger som står på? SYnd det ikke er BBS`ene som ofte ble levert til disse kit`ene.... grom kant på 11 eller 10x15" Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lynvingen Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Du må ikke fjerne den stylinga der!!! Det er jo snart "in" igjen.....Den er jo så fæl at den er råtøff!!!! Tommy Godt og høre noen støtter prosjektet eller er enig med meg at kunne ikke la denne bilen stå ute en vinter til. Nå står den under tak i allefall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Fæl styling men uansett kult prosjekt. Sjeldent å se. Mener det er en hvit GTO cab her i norge også? 9x15 ATS CUP er Rått!. Selge dem? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 prosjektet ble solgt.. og under opparbeiding igjen.. all rust skal tas. noe ny lakk blir det nok ikke riktig enda, men den skal få leve videre iallefall. ingen prosjekt tråd men bilder kan dere få se her ;) http://vagner.jeje.je/bilder/Golf-mk1-Rieger-GTO-16v Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg