Gå til innhold

hva skal man velge? 850 el 940/960?

Ranger emnet


Vomaz

hva ville du ha valgt? 800- eller 900-serien  

50 stemmer

  1. 1. hva ville du ha valgt? 800- eller 900-serien

    • Volvo 800-serien
      14
    • Volvo 900-serien
      37


Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

s90r, Du får sjekke litt rundt på nett å se etter slike feil vettu. mange forum med slike spm. sjekk tpc som jeg sa ;)

Eller ring volvo ramstad, de er hyggelige når det gjelder sånt.

Skal foresten ut å se på " ny " 940 til meg selv nå. Bmw`n ble kondemert og mor skal selge 850n :D

Vettu, jeg tror ikke jeg trenger å ringe rundt for å finne ut noe om disse bilene jeg:):fingers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du lille apekatt: Jeg har ikke sagt at dette aldri har forekommet. Ja, jeg har sett det der før. Men på deg så høres dette ut som å være et kjempeproblem! Og på ALLE de 850 som jeg har hatt innom verkstedet i løpet av 8 år, så har det kanskje vært 3 biler som har vært sånn! Men dette vet du bedre enn meg!;) Dust!

Hva er feil på AWD systemene da? Er det nye systemet veldig gromt? Noen feil på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til trådstarter: du har ikke tatt en titt på denne da: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1021731 ?

 

Eller er det kanskje ett krav til manuell kasse?

hmm.. jeg tror jeg kunne tenkt meg man kasse ja..

 

*tror jeg kanskje heller kjøper meg en 242 veteranbil :tannløs da jeg kanskje kjøper hus/leilighet*

 

takker alle for innslag og tips:) :coplight

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal jeg forklare dette? Det er bare sånn det er. sorry. Volvos 5ere ( uten turbo ) er late. skikkelig late. selv med 144hk ( vognkort / volvo ) så blir denne lett ifrakjørt av andre glt volvoer fra 116hk til 136 hk. Det er kjent at den er lat. sorry men sant. Veivhus problemet er jo et enormt problem på disse bilene! har vært sånn fra de kom ut til den dag i dag. volvo ramstad fikk vår blok åpnet for å utbedre denne feilen da den brukte mye olje. ta deg et søk på google så finner du ut MYE mer om dette. har bilder jeg kan sende deg fra oppfreste veivhus. fleste som er bilintreserte som oss med en volvo 5er freser opp dette når de skal trimme eller renovere blokka. Hvorfor den sluker bensin sier seg selv. fleste 850er er jo 2.5 20v. den er dyr i drift på en tung dum bil. ikke på langkjøring. den går vell på litern der. men små kjøring så er den stygg dyr!
thamule: 10 ventilern vet jeg ikke noe om.

 

Eg ser det at du ikkje veit noke om den. Virker osm du har lite kontroll på volvos motorer egentlig. Du vet at 144 hestern til Volvo er lat, men du vet ingenting om 2,5 10v? Var det flere enn meg som ble forvirra nå eller?

96 Volvo 855 2,5 10V

Stylet med hällsjö og erebuni(blå og lilla)

Sinfoni 45.2X & Phoenix Gold ZX350

Seas Lotus Performance(6,5")& 2 stk Morel Elate 10"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår