Rsmotor Skrevet Mai 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2003 Har du en A4 uten quattro så må du bytte hjullager, dvs flytte over fra de gammle skivene, lattelig ja helt enig, har bilen gått litt så bytter man de... Du har nok grunnen til ulyden der ja,prøv å løsne de, men vær forsiktig disse knekker fort, du får de løse ja slik at du slipper å kjøpe caliper. Siter AUDI QUATTRO TO THE PEOPLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2003 Originally posted by Rsmotor Har du en A4 uten quattro så må du bytte hjullager, dvs flytte over fra de gammle skivene, lattelig ja helt enig, har bilen gått litt så bytter man de... Du har nok grunnen til ulyden der ja,prøv å løsne de, men vær forsiktig disse knekker fort, du får de løse ja slik at du slipper å kjøpe caliper. Dette høres bra ut. Du har nok reddet helga mi nå. Regnet med å betale flere tusen nå for å få dette fikset. :) Har ikke Quattro jeg så skal nok få til å skifte skiver uten å skifte hjul-lager. Jeg har ingen ulyd lenger nå. Den ble borte da jeg skiftet bremseklosser igår. Men det er det at det er så himla varmt der.. rødglødende skive igår når jeg kjørte på e6. Det er den glidebolten som gjør at dette blir så varmt da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsmotor Skrevet Mai 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2003 Ja da er det den, når du skrur fast caliperen så sitter klossen i klem, fri opp og bli med å kjør til helgen Siter AUDI QUATTRO TO THE PEOPLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Originally posted by Rsmotor Ja da er det den, når du skrur fast caliperen så sitter klossen i klem, fri opp og bli med å kjør til helgen weeeeeee!! etter 4 timers slåing og herjing osv så kom den seg.. fikk den rundt men fikk den aldri ut.. men jeg ga ikke opp og fikk den ut til slutt. Var visst en del dritt der ja.. satt godt fast.. Men nå glir den som den skal igjen. Mulig jeg må ha nye slike holdere men.. sikkert mye rust og dritt inni der. Men da blir det treff på meg til helga og! (Endelig fått på s4 fronten og greier :D ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVen Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Du fikk det til ja :D Var akkurat det samme som skjedde på min og, men så ikke denne tråden før nå... håper du husket på å smøre "skoen" med litt fett da.. og feste masjettene ordentlig Originally posted by NoLimit weeeeeee!! etter 4 timers slåing og herjing osv så kom den seg.. fikk den rundt men fikk den aldri ut.. men jeg ga ikke opp og fikk den ut til slutt. Var visst en del dritt der ja.. satt godt fast.. Men nå glir den som den skal igjen. Mulig jeg må ha nye slike holdere men.. sikkert mye rust og dritt inni der. Men da blir det treff på meg til helga og! (Endelig fått på s4 fronten og greier :D ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Originally posted by NoLimit (Endelig fått på s4 fronten og greier :D ) Bilder da mann, bilder :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Originally posted by LupoB0Y Bilder da mann, bilder :D Det kommer det kommer! Må bare få tak i et digitalt kamera! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg