Gå til innhold

Ulelyd!

Ranger emnet

stigare

Anbefalte innlegg

Har du en A4 uten quattro så må du bytte hjullager, dvs flytte over fra de gammle skivene, lattelig ja helt enig, har bilen gått litt så bytter man de... Du har nok grunnen til ulyden der ja,prøv å løsne de, men vær forsiktig disse knekker fort, du får de løse ja slik at du slipper å kjøpe caliper.

AUDI QUATTRO TO THE PEOPLE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rsmotor

Har du en A4 uten quattro så må du bytte hjullager, dvs flytte over fra de gammle skivene, lattelig ja helt enig, har bilen gått litt så bytter man de... Du har nok grunnen til ulyden der ja,prøv å løsne de, men vær forsiktig disse knekker fort, du får de løse ja slik at du slipper å kjøpe caliper.

Dette høres bra ut.

Du har nok reddet helga mi nå. Regnet med å betale flere tusen nå for å få dette fikset. :)

Har ikke Quattro jeg så skal nok få til å skifte skiver uten å skifte hjul-lager.

Jeg har ingen ulyd lenger nå. Den ble borte da jeg skiftet bremseklosser igår.

Men det er det at det er så himla varmt der.. rødglødende skive igår når jeg kjørte på e6.

Det er den glidebolten som gjør at dette blir så varmt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rsmotor

Ja da er det den, når du skrur fast caliperen så sitter klossen i klem, fri opp og bli med å kjør til helgen

weeeeeee!! etter 4 timers slåing og herjing osv så kom den seg.. fikk den rundt men fikk den aldri ut.. men jeg ga ikke opp og fikk den ut til slutt. Var visst en del dritt der ja.. satt godt fast..

Men nå glir den som den skal igjen. Mulig jeg må ha nye slike holdere men.. sikkert mye rust og dritt inni der.

Men da blir det treff på meg til helga og!

(Endelig fått på s4 fronten og greier :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fikk det til ja :D Var akkurat det samme som skjedde på min og, men så ikke denne tråden før nå... håper du husket på å smøre "skoen" med litt fett da.. og feste masjettene ordentlig

Originally posted by NoLimit

weeeeeee!! etter 4 timers slåing og herjing osv så kom den seg.. fikk den rundt men fikk den aldri ut.. men jeg ga ikke opp og fikk den ut til slutt. Var visst en del dritt der ja.. satt godt fast..

Men nå glir den som den skal igjen. Mulig jeg må ha nye slike holdere men.. sikkert mye rust og dritt inni der.

Men da blir det treff på meg til helga og!

(Endelig fått på s4 fronten og greier :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider