Gå til innhold

531 problem

Ranger emnet

lofsbergRacing

Anbefalte innlegg

sitter en 531 topp på ET'n min... rett på sak. eksosporten på 1syl har pinnbolten nærmest vannpumpa knekk av en svært skall av toppen. sånn at en ser hvalparten av gjengene til pinbolten(vis noen skjønner?)

på andre siden har pinnbolten også vært knekt, men der har de prøvd og borre den ut uten hell, borra ved siden av den =S

dette betyr jo at eksos fra sylinder 1 ikke har noe feste til manifolden.

noen som vet om dette kan ordnes da toppen er som folk vet, er i aluminium.

er ikke jeg som har kødda med den, var sånn dajeg kjøpte den.

bildet er en illustrasjon.

HPIM1425.jpg

Volvo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja.. har snakka med en som jobba ved et sveise verksted i larvik tidligere.. og han mente han kunne ordne det uten problemer.. men denne mannen snakker også mye dritt.. så jeg viste ikke helt.. andre sier at toppen ikke er bruklig.osv

Okay.. er noe i skien som heter RALLE .. han er vist ikke så dyr å han er flink.. han sveisa blant annet i gjenn Dysehulla på toppen til en kammerat me 240Tic.. holdte bra det.. for tidligere var det en 50øre i vert hull å Megametall doh så når man lada 1bar så skøyt dette ut ettervert..hehe..

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay.. er noe i skien som heter RALLE .. han er vist ikke så dyr å han er flink.. han sveisa blant annet i gjenn Dysehulla på toppen til en kammerat me 240Tic.. holdte bra det.. for tidligere var det en 50øre i vert hull å Megametall doh så når man lada 1bar så skøyt dette ut ettervert..hehe..

hmmm.. hørtes ikke bra ut

Volvo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[bjarne betjent]I dag har jeg slettet ikke ett, men eeeeeeeeeeeeeeeeen tooooooooooooooooo trrrrrrrrrrreeeeee .... fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiirE .. FEEEEEEEEEEEEEEEEEM sEEEEEEEEEEEEEKS syyyyyyyyyyyyyvogtrygve innlegg som er langt, langt og lengre enn langt unna temaet.[/bjarne betjent]

Måste ni sabba denna tråd med sånt här skit? Ni norrbaggar av nån Volvopulare är nån jäkler när det gäller att skita i ert eget reda!

PS! Nei, jeg har ikke 240, men jeg har to Volvoer, ja.

PPS! Ja, jeg har stått opp med feil fot først i dag. Jeg våknet opp med foten til {sett inn navn på krøpling her}, og den er pokker så vond å tråkke på.

Ha en fortsatt fin søndagskveld på bilforumet.net :)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[bjarne betjent]I dag har jeg slettet ikke ett, men eeeeeeeeeeeeeeeeen tooooooooooooooooo trrrrrrrrrrreeeeee .... fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiirE .. FEEEEEEEEEEEEEEEEEM sEEEEEEEEEEEEEKS syyyyyyyyyyyyyvogtrygve innlegg som er langt, langt og lengre enn langt unna temaet.[/bjarne betjent]

Måste ni sabba denna tråd med sånt här skit? Ni norrbaggar av nån Volvopulare är nån jäkler när det gäller att skita i ert eget reda!

PS! Nei, jeg har ikke 240, men jeg har to Volvoer, ja.

PPS! Ja, jeg har stått opp med feil fot først i dag. Jeg våknet opp med foten til {sett inn navn på krøpling her}, og den er pokker så vond å tråkke på.

Ha en fortsatt fin søndagskveld på bilforumet.net :)

det bvar jo minst like mye svada her da...

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøk på ikke svada: Om det så er at du rett og slett mangler gods irundt hullet til bolten,og det evt sitter en knekt bolt der allerede så freser du unna gods,punkter en skrue på den knekte og forsøker å skru den ut.Det beste er å borre ut skruen,sveise dit gods med tig.Plukk så ut alle pinnboltene og frese/plane hele rekka.Borr og gjeng opp nytt hull?

Noen bedre forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider