AndersM Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Dørtrekka er ekte GTI og strøkne så de tenkte jeg 600,- for (hvis jeg finner dørsidene) Er det med midtkonsoll og det som vises på bilde eller bare foran? Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Har dere noen hvite eller sota frontblinkere til einser? Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet November 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Hvor mye tenkte du for dørtrekkene?Har dere noe låsesett og tenning med nøkkel også? Ja, mener vi har ¨låsesett, vi har iallefall tenning med nøkkel også tror jeg at jeg fant dørtrekka. Skal bare sjekke om de er riktige. 600,- for dørtrekka og 500,- for tenningslås med nøkkel Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet November 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Det innsuget og forgasserne som står på nederste hylle der da? ;) Pris på et sett med fine baklamper, og interiør? Gasserne og innsuget er til GT'n og er ikke tilsalgs. Baklamper kan du få for 300,- pr.stk. Interiør er det dårlig med. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet November 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Har dere noen hvite eller sota frontblinkere til einser? Nei, er fri. Men Veng og Sanitas har disse. Koster ikke mange kronene for et sett. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smallboy Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 hei gutter... har en kompis med en einser cab som har hatt innbrudd i bakluka. Idiotene som har gjort dette tror jeg brukte Spade for å komme seg inn.. Kort fortalt, denne bakluka er ikke til å reparere :puke: ER dette noe som kan fremskaffes?? stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 hei gutter... har en kompis med en einser cab som har hatt innbrudd i bakluka. Idiotene som har gjort dette tror jeg brukte Spade for å komme seg inn.. Kort fortalt, denne bakluka er ikke til å reparere :puke: ER dette noe som kan fremskaffes?? stian ja.... har en tilovers må bare finne ut hvem av de to jeg har som skal selges :thumb Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet November 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Vi har noen Golf 2 deler også liggende nå... Skjermer, panser, jettafront og tenningslås/rattstamme m.m I tillegg har jeg denne som bare opptar plass, en liten catchtank. Kjøpte denne for 500,- og det vil jeg gjerne ha igjen... (oppned-bilde) Dørtrekka foran er funnet, de er HELT strøkne... ;) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Enda mere deler tilsalgs: Instrumenter med turteller 3-400 alt etter km stand som er fra 152k->270k Diverse radiatorer 300, 400 og 600 for GTI. Dørsidene som manglet var ikke GTI men strøkne. Bilder ligger her: http://picasaweb.google.com/einserkustom/DelerTilSalgs Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 armlener,gti,jatakk:D send pm om pris osv;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 armlener,gti,jatakk:D send pm om pris osv;) Selges med dørtrekka. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Selges med dørtrekka. neiånei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Har sendt deg pm ang. radiatoren Dego.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet November 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Har sendt deg pm ang. radiatoren Dego.. Ja, jeg har sett den... Og den kommer, den kommer, den kommer, den kommer, den kommer, den kommer, den kommer... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Ja, jeg har sett den... Og den kommer, den kommer, den kommer, den kommer, den kommer, den kommer, den kommer... Greit å si ifra da... flotters :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg