sc0ot Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Viskermotor foran golf1 ? Siter Golf 1985 mod Cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 Og noen andre ting lagt til: 7 x 15 alufelger, hele og pene. Fine vinterfelger? Artec. kr. 1000,- har du de enda? er de 4x100 ? å er du villig til å rive av dekk å sende ? =) Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 Viskermotor foran golf1 ? Ja, det kan fikses. 300,- spenn + evt frakt. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 har du de enda? er de 4x100 ? å er du villig til å rive av dekk å sende ? =) Disse er vekk i bort. Har mye annet rart da... ;) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 Vil nok ha uten. Hva tar du for den? Orginale griller går for 400,- + evt frakt. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 nice dette var på tide =) gtatulere med firmaet =P det blir sikkert å gå kjempe bra.. genialt navn Takk skal du ha, folk stusser litt. Spesielt i utlandet... :titties: Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Takk skal du ha, folk stusser litt. Spesielt i utlandet... :titties: hehe =) men hva har du av "billige" 4x100 15" felger ? må jo ha sommer felger til passatan =D Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
disturbd Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Jeg har nå startet firmaet Parts and Retards - Dectane lamper til hvilken pris leverer du art.-nr.: SWO09AB (dectane svarte linselykter til omega b med angeleyes)? Siter 95 vulva 855 2,5 med nok utstyr;) Stereo: mac audio kompsett framme og bake pioneer deh p7000ub, focal bomba 27v1 mercedes 124 230e turbo(BENSIN!!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 til hvilken pris leverer du art.-nr.: SWO09AB (dectane svarte linselykter til omega b med angeleyes)? 1990,- Ser ut som om det skal være noen få sett igjen. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
disturbd Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 kjøper meg sannsynligvis en 98 på torsdag/fredag.. da kommer bestillinga med en gang.. Siter 95 vulva 855 2,5 med nok utstyr;) Stereo: mac audio kompsett framme og bake pioneer deh p7000ub, focal bomba 27v1 mercedes 124 230e turbo(BENSIN!!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 hehe =) men hva har du av "billige" 4x100 15" felger ?må jo ha sommer felger til passatan =D Jeg får inn en delebil med et par sett med felger, men ikke før slutten av uka. Kan legge ut bilde da. EDIT: Fant bilde av de. Vet ikke om de er like pene som på bildet, men de så greie ut. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 Jeg trenger forskjerm passasjerside og tilhengerfeste til Polo 1,3 92mod. Det er den med firkanta lykter. Har du noe sånt kanskje? Gjerne kombiinstrument med turteller også. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Januar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 Jeg får inn en delebil med et par sett med felger, men ikke før slutten av uka. Kan legge ut bilde da. EDIT: Fant bilde av de. Vet ikke om de er like pene som på bildet, men de så greie ut. de nærmeste altså ? hva skal du ha for de ? =D er de noe som kom orginalt med noe vw ? hurker brudern har hadd 2 biler med sånne felger =P dimensjoner ? Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 de nærmeste altså ? hva skal du ha for de ? =D er de noe som kom orginalt med noe vw ? hurker brudern har hadd 2 biler med sånne felger =P dimensjoner ? Vet ikke helt jeg, men en 1000,- lapp må de da være verdt. Er de nærmeste ja... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 Jeg trenger forskjerm passasjerside og tilhengerfeste til Polo 1,3 92mod. Det er den med firkanta lykter. Har du noe sånt kanskje? Gjerne kombiinstrument med turteller også. Naj, men jeg har en emblemfri grill ny i eske du kan få billig... ;) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg