Polardego Skrevet April 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 Har veldig lite brukte deler til Golf 1 nå om dagen. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvonifør Skrevet August 9, 2009 Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 Lever denne tråden enda da tro? :P Skulle hatt komplett VR6 leppe til VW Vento 96 mod. Noen som har til en billig penge så hadde jeg blitt lykkelig! :) Siter Mvh Martin Vento 1.8 *Solgt A4 1.8 Turbo *Solgt Volvo 940, prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet August 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 Har jeg. Nye til 390,- Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvonifør Skrevet August 10, 2009 Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 Per halvdel eller hele? Siter Mvh Martin Vento 1.8 *Solgt A4 1.8 Turbo *Solgt Volvo 940, prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggetuss Skrevet August 12, 2009 Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Har ikke eller vet ikke om g60 skjermbreddere og skjørt til golf2? Eventuelt pris..? Siter Prosjektet mitt sitt: Golf 2 GTD: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/231454-raggetuss-golf-1-6-tubo-diesel-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dahlseng Skrevet Oktober 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2009 Trenger gti frontspoiler og skjermbreddere til min mk1. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2009 Trenger gti frontspoiler og skjermbreddere til min mk1. Har ny spoiler, koster 600,- for paret. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_larsen86 Skrevet November 13, 2009 Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 (endret) skaffer dere fortsatt golf 1 deler? Har en fra 74, som trenger blanke håndtak, plastdeksel på støtfangeren venstre bak, viskermotor, blanke lister til grill og grillhjørner, sikkert også mer. Endret November 13, 2009 av henning_larsen86 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet November 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 skaffer dere fortsatt golf 1 deler? Har en fra 74, som trenger blanke håndtak, plastdeksel på støtfangeren venstre bak, viskermotor, blanke lister til grill og grillhjørner, sikkert også mer. jada, stikk utover en tur. Lenge siden jeg har sett deg nå... :) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg