MKj Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 60 mm ja :) send pm el noe hvis du finner d da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Grønntona ruter er stas det :) Hadde tenkt meg 500 kr for rutene. Får ta sjangsen på det da ;) Kan jo komme innom værste en dag så kan vi gjøre en deal da veit du .... Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Kan kanskje fremskaffe et sett 60 mm senkefjører om jeg leter litt... ;) Ligger vel et sett senkefjører på værste. Begge foran ligger inne på det lille rommet, mens fjørene bak ligger bak dekka :) pris på skjermene og skjermbreddere? skulle også hatt en frontplate. Jeg har breddere til salgs. Jeg er litt usikker men tror den ene breddern bak har en liten skramme. Men uansett er de dine for 200 kr + eventuell frakt. Send meg en PM dersom det er aktuelt. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Var det noen som hadde noen old school felger da? BBS? :rolleyes: Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 dinglevims skal vel selge ett sett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Dinglevims skal selge et sett ja :) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=109925 Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 noen her som skaffer en kaldstardyse som funker som den skal litt billig?:) må passe til 83 mod 1,8 gti med innsprut...... send mail! dinge89@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Her er par nye ting som ligger og slenger... Polo Style baklamper (Helt strøkne) kr. 400,- Hvite baklamper Golf 2... v.er sprukket noe, og en liten sprekk på høyre.. Selges billig kr . 300,- for begge... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Jeg skal en tur til Hamburg og hente deler til oss på vaerste, er det noe dere trenger av lamper etc. så skal jeg sjekke pris... Send meg en PM ang. dette... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 hei! Lurer på om dere kan skaffe en vange til meg ( den som går i motorrommet)? Også litt av innerskjermene? Som dere sikkert vet på værste har jeg jo bulka den gamle 78`modellen min, så dette er det jeg trenger for å komme i gang med opprettingen. På forhånd takk :) MVH Henning Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 hei! Lurer på om dere kan skaffe en vange til meg ( den som går i motorrommet)? Også litt av innerskjermene? Som dere sikkert vet på værste har jeg jo bulka den gamle 78`modellen min, så dette er det jeg trenger for å komme i gang med opprettingen. På forhånd takk :) MVH Henning det er forresten vangen på høyre side :) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Dette er jo ikke deler som man har liggende på lager da, eneste løsningen er om du drar på huggern og henter selv, eller vi kan gjøre det for deg for en klekkelig sum... ;) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Har 3 stk. helt nye grill-lister til salgs for kr. 300,- pr. stk. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Dette er jo ikke deler som man har liggende på lager da, eneste løsningen er om du drar på huggern og henter selv, eller vi kan gjøre det for deg for en klekkelig sum... ;) Venstre innerskjerm kan jeg jo kappe ut selv, men hvertfall vangen klarer jeg ikke å kappe ut uten at motoren er tatt ut. Har dere ikke noen delebiler e.l. på værste? Er jo desverre ingen brukbare biler på høggern her oppe, bare 3 terninger desverre. Den høyre innerskjermen tror jeg at jeg driter i, jeg kjøpte delenr. 902044-2 fra veng, som dekker den stygge knekken på bildet. Vangen er det viktigste jeg må få skaffet før arbeidet kommer igang. Klekkelig sum vil si...? MVH Henning Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Venstre innerskjerm kan jeg jo kappe ut selv, men hvertfall vangen klarer jeg ikke å kappe ut uten at motoren er tatt ut. Har dere ikke noen delebiler e.l. på værste? Er jo desverre ingen brukbare biler på høggern her oppe, bare 3 terninger desverre. Den høyre innerskjermen tror jeg at jeg driter i, jeg kjøpte delenr. 902044-2 fra veng, som dekker den stygge knekken på bildet. Vangen er det viktigste jeg må få skaffet før arbeidet kommer igang. Klekkelig sum vil si...? MVH Henning Skal du kappe av vangen så langt tilbake som til motorfestet da? Hvis ikke så skal det jo gå fint å kappe den av med motoren i, bare husk å ta med deg den STORE vinkelsliperen ;) Edit: Forresten, det er kanskje best med bajonettsag... Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg