Polardego Skrevet April 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 kan du handle inn chrome speil til meg???har ett sett med org grønn tona ruter til golf 2 hvis dere er intr pluss en del andre deler Ja, kan handle inn så lenge jeg har fått forskuddsbetaling på dette... Disse speilene koster endel kroner og innbytte i grønntona ruter til Golf2 er uaktuelt. Hadde det vært Golf 1 hadde det vært noe annet. Send meg en PM eller mail. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Trenger en underdel til luftfilterboksen.(1.8 GTI) Det kan jeg desverre ikke hjelpe deg med akkurat nå... :) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Vi har noen "old school" (Exip) felger som har stått på Nissan, men passer Golf, Polo etc (4 x 100) Selges med dekk for 500,- Vi har også et Artec senkesett som er lite brukt, minimum 40mm senk. Selges kr. 400,- for alle fire fjører... (Golf 1) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Noen som har en høyre GTI stol i grønn? Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Skulle gjerne ha kasta meg med på bestillinga fra volkswarenhaus. Blir prisene de samme som de oppgir i norsk valuta på webshoppen sin? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Skulle gjerne ha kasta meg med på bestillinga fra volkswarenhaus. Blir prisene de samme som de oppgir i norsk valuta på webshoppen sin? Det blir prisen i € (Euro) * kursen ved kjøpstidspunktet (for tiden 7,9) + frakt og mva + vekslingsgebyr Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Noen som har en høyre GTI stol i grønn? Har ett komplett grønt GTI interiør.... men langt til mosjøen Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Hvor mye skal du ha for høyre stol da?(ikke Rabbit stol) Kan jo sendes med posten. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Det blir prisen i € (Euro) * kursen ved kjøpstidspunktet (for tiden 7,9) + frakt. Det blir feil... Jeg legger litt på kursen for å få dekket vekslings-gebyrene og gebyrene bankene flår oss for når vi sender penger utenlands... Også har du glemt den norske momsen... Så da blir det pris i euro x 8,2 x 1.25... Så plusser vi på 80 kroner i frakt til slutt... Sånn, da blir det riktig... ;) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Hvor mye skal du ha for høyre stol da?(ikke Rabbit stol)Kan jo sendes med posten. selges kun komplett... og gidder ikke sende Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Hvor mye, eller hvor lite skal du ha for hele interiøret da? Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 trenger lokket til sikringsboksen 1,8 gti gra toer..8 ventilers Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 vil også gjerne kjøpe en gti spoiler til ener hvis dere har..den lille saken i over bakruten Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Mange prosjekter, krever mye deler... Vi tar turen nedover igjen om ikke så alt for lenge for å hente SUPERSPORT GEWINDE blant annet til meget gunstig pris. Om noen flere vil henge seg på så send en PM eller mail til polardego@dieallervaerste.no Det blir muligens en tur til Volkswarenhaus også, siden vi allerede er i det landet. Og da blir det deler fra hele programmet dems både luftavkjølt og vannavkjølt. http://www.volkswarenhaus.de I tillegg er det også mulig å få med bestilling fra hele MATTIG sitt program. http://www.mattig.no Vi håper å få gjort dette så kjapt som mulig, så ta kontakt så kjapt som mulig. :hailvw Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Hva blir prisen på Supersport Gewinde? Lurer også på om dere har halvkrom-listene til begge forskjermene? :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg