Polardego Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Hva blir prisen på Supersport Gewinde?Lurer også på om dere har halvkrom-listene til begge forskjermene? :) Ang. Gewinde, så kan jeg sende deg en PM eller ta det via MSN for jeg tror jeg har deg der... Listene er jeg litt usikker på... skal sjekke... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 det kan veldig godt hende at jeg også er intresert i gewinde..men problemet er at jeg ikke kan kaste meg med nå...grunnet bot og at jeg skal betale en sydentur..men dere kan jo sende en pm eller mail til vwsportz@hotmail.com når dere har funnet ut at dere skal dra med pris og dato..hadde vært flott hvis dere kunne svare på inleggenne mine litt tidligere i tråden også.. Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 trenger lokket til sikringsboksen 1,8 gti gra toer..8 ventilers og vil også gjerne kjøpe en gti spoiler til ener hvis dere har..den lille saken i over bakruten Har ikke.. Slik finner du om du tar deg en huggerunde... Enste vi har liggende av slike spoilere er den som ligger i tråden her med bremselys... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Jeg har en sånn liten Kamei spoiler som festes på bakruta... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Prøver dere jeg først ! Trenger noen deler til ombyggingen min! -9" Bremsekraftforsterker -GTI ledningsnett! Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Prøver dere jeg først !Trenger noen deler til ombyggingen min! -GTI ledningsnett! samme her. trenger egentlig alt til bilen.alt som går ut fra sikringsboksen. en 83gti(1,8) pm meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 hei. jeg trenger 80mm senkefjærer foran. har dere noe liggende eller vet av noe så si ifra:) edit: trenger også bremsecalippere fremme Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 hvilken type calipere trenger du da? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 vet ikke hva dem kalles men det er til en 79 1.3 LS Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 vet ikke hva dem kalles men det er til en 79 1.3 LS Hvis det er slike som jeg har på bilen min så kan du få mine helt gratis. Jeg må nemlig bytte til litt nyere kaliper får at felgene mine skal gå klar av kaliper holderen. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 ser ikke sånn ut di jeg har, så jeg vet ikke. takk for tilbudet:) Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 ser ikke sånn ut di jeg har, så jeg vet ikke. takk for tilbudet:) Ok, da har du nok de litt nyere typen kaliper. De finner du på hugger'n... Er vel samme type kaliper som på golf2 tror jeg. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 hei..når skal dere til tyskland? har dere funnet ut hva prisene på de demperne blir..?? dere må si ifra før dere drar... Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 hei..når skal dere til tyskland? har dere funnet ut hva prisene på de demperne blir..?? dere må si ifra før dere drar... Tror Håkon allerede har dratt. Bør være hjemme før helga. Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Tror Håkon allerede har dratt. Bør være hjemme før helga. Vi har mere enn nok med å bygge banebil, så vi drar ikke før tidligst neste uke. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg