laksen Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Vi har mere enn nok med å bygge banebil, så vi drar ikke før tidligst neste uke. Det var ikke avtalen men... Da får jeg kjøre med nyrebelte ei stund til :p Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Tror Håkon allerede har dratt. Bør være hjemme før helga. Nei, det stemmer ikke... Jeg drar nok ikke ned før tidligst neste uke, senest uka etter bug run... Har hatt for mye og gjort, samtidig som jeg prøver å samle et par sett til før jeg drar... Men den som venter på noe godt, venter litt til... :D Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Det var ikke avtalen men... Da får jeg kjøre med nyrebelte ei stund til :p Jo, det var det du fikk beskjed på mail sist gang du spurte, at det ble tidligst etter hovedtreffet... Kommer litt an på hvor kjapp banken er å få overført til Tyskland også... ;) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 ser ikke sånn ut di jeg har, så jeg vet ikke. takk for tilbudet:) Det er girlingcalipere MK2-16v har, slik som var på de litt "større" motorene på de tidlige einserne ( bl.a min 78`1500), mens du har ATE (?). Du kan bruke de om hverandre, men husk å skifte slange til venstregjenge. Ellers koster ikke en ny allverden. Med bytteavtale ( 300,- i rabatt) og klubbrabatt ( om du er medlem i vwaudi-club e.l) får du vel en flunkende ny caliper for 700,- Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Har kjøpt en delebil der noe av delene skal gå til Nastycabben men det meste skal selges... Bilen er en RØD 92 Golf Cab. som er rullet ca. 130 000,- km. Priser: - Strøken bakluke (rustfri) kr. Solgt,- - rustfrie dører kr. 1000,- pr.side - Komplett Clipper-Styling kr. 2000,- - Interiør kr. 1500,- - 2H motor komplett m/ ledningnett kr. 3000,- - Hel cab. kr. 3000,- (cabben fra Nastycabben er dette, den er 2 år gammel og helt strøken) Komplett, bare å skru på. - baklamper kr. 250,- pr. stk + en masse smådeler. Har også sort skinninteriør til Golf cab... pris 3500,- 9" toms bremseforsterker med masterpumpe har vi også... :google fremdeles PM eller polardego@hotmail.com Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 rappa ikke joachim bremsekraft forsterkern ?? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 rappa ikke joachim bremsekraft forsterkern ?? Den passa ikke til hans bil sa han... Og det var masterpumpa han tregte, ikke selve forsterkeren... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 bilde av - Komplett Clipper-Styling kr. 2000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 dører til cab kjenner jeg en som trenger! Skal ringe han nå! Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 går det an å få holdt av høyre cab-dør en ukes tid? MVH Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 går det an å få holdt av høyre cab-dør en ukes tid? MVH D fikser vi ja... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 dere gutter som har holdt på med dette ei stund, jeg skal mekke meg en så billig som mulig bane GTi, å lurer på hvordan fjærer og dempere jeg skal ha, har dere noe ? m.v.h. Tom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 dere gutter som har holdt på med dette ei stund, jeg skal mekke meg en så billig som mulig bane GTi, å lurer på hvordan fjærer og dempere jeg skal ha, har dere noe ? m.v.h. Tom Vi er ganske ferske på banekjøring men Böhser har kommet med endel tips, og det er å legge mest mulig penger i understellet. Vi kjører nå med KW versjon1 og det funka bra, men kunne godt vært enda stivere (koster nå ca 8k på NBS). H&R er meget bra, og koster rundt 8-10k. Husk også stivere foringer og stabstag! Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 jeg tenker på røde polyforinger, men noe annet har jeg ikke tengt på... men 10000 spenn er litt mer enn det jeg har lyst til å legge i bilen nå, så det hadde vært supert å bare hatt noe å starte med, skal prøve å komme meg på banen i august men får se hvordan det går med bygginga... noen som har noe senk å selge ? helst brukt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Bumper denne jeg, det er så fullt av deler på vaerste at vi må bli kvitt noe... :well Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg