Gå til innhold

fjerne antenne.

Ranger emnet

tikka

Anbefalte innlegg

Det finnes en liten plugg som kan brukes, som er laget for å tette igjen det hullet.. Tror jeg har skrevet opp delenummeret, skal se om jeg finner det.. Så da er det bare å dra til Møller og kjøpe :)

Edit: delenummeret er 1H0 853 169 B41 (svart plugg)

Ellers så går det jo an å sveise?

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva brukes denne antennen til egentlig..?

Siden jeg har en der, og en på taket (som jeg tror går til radioen)..

Har en "dra-opp" antenne på skjermen jeg, og den går til radioen! Så du har 2 stk?

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en "dra-opp" antenne på skjermen jeg, og den går til radioen! Så du har 2 stk?

Jepps..

En dra-opp antenne på venstre framskjerm, og en helt bak på taket..

Aner ikke hvem som går til radioen, men aner ikke hva den som ikke går til radioen er til.. Har uansett en slik liten 10cm alu-antenne som skal på taket, istedenfor den 30cm-gummi-greia som er der nå..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den på skjermen er den som kom orginalt på Golf3, unntaket er GTI, Vr6 og noen andre modeller som f,eks GT, Joker osv som har blitt levert med takantenne..

Så har du en GL eller en CL og har takantenne, da har den blitt ettermontert..

jeg har 94 gt, og den er det ikke tak antenne på :(

sveising og sparkling er ikke et alternativ på min bil. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har 94 gt, og den er det ikke tak antenne på :(

sveising og sparkling er ikke et alternativ på min bil. :D

Og i rette Volkswagen stil har du unntaket som bekrefter regelen om at du ikke skal stole på utstyrlisten til Volkswagen:D

F,eks Vr6 ble levert med Vr6 leppe, men så en gang midt på 90-tallet ble slutt på det og den ble levert med CL/GL leppe :rolleyes:

Akkurat samme rotet med interiør på Golf2..

Men, stikk innom nærmeste Vw forhandler og bestill deg en slik en tropp;)

Du trenger ikke fjerne antenna fysisk heller, du kan dra den inn i skjermen og inn under dekslet på vannrenna under frontruta.. Da har du fortsatt radiosignal og ingen antenne som pøbler kan knekke av osv...:)

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparkle :)

Eller bare kjøpe skjerm der hullet ikke er der. Bedre å bruke 300 på en skjerm som du slipper å jobbe mer enn å bare lakke,.

...så deretter lakke skjermen igjen! :) Voilà, der har du oppskriften!

lakke må du vell uansett :D

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i rette Volkswagen stil har du unntaket som bekrefter regelen om at du ikke skal stole på utstyrlisten til Volkswagen:D

F,eks Vr6 ble levert med Vr6 leppe, men så en gang midt på 90-tallet ble slutt på det og den ble levert med CL/GL leppe :rolleyes:

Akkurat samme rotet med interiør på Golf2..

Men, stikk innom nærmeste Vw forhandler og bestill deg en slik en tropp;)

Du trenger ikke fjerne antenna fysisk heller, du kan dra den inn i skjermen og inn under dekslet på vannrenna under frontruta.. Da har du fortsatt radiosignal og ingen antenne som pøbler kan knekke av osv...:)

Jeg har 92 GT, og savner den antennen på taket og... ser så mye bedre ut...

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider