Gå til innhold

Noen som har handlet fra Streetdesign.no?

Ranger emnet

Strez

Anbefalte innlegg

kjøpt meg ny bil nå, som jeg tenkte å påkoste endel, og eneste internett sia som selger de tinga jeg vil ha er http://www.streetdesign.no.

Har send de diverse mail, uten å få svar, prøvde å ringe, men ikke noe svar, så tok jeg like gjerne bare å bestilte noe smått noe (øyelokk) for å se hvordan responsen var da, da fikk jeg en automatisk mail hvor det sto "sett inn så og så mye penger på denne konto" MEN var ikke noe KID nr eller noe sånt?! så sendte da en mail og spurte på dette, ikke noe svar...så da betalte jeg like gjerne de penga, og bare skrev i meldinga på betalingen hva det var for. Men har ennå ikke fått noe bekreftelse på at betalingen er motatt el lign.

Noen som har handla her før?

Syns det var litt mistenksomt å ikke få noe KID nr osv på regning, og er litt frustrerende når jeg hadde tenkt til å legge igjen endel penger der, men får jo ikke noe svar på de tingene jeg lurte på der!

- Nissan 200sx s14a

x Opel Astra 1.8l

x Crysler Neon 2.0l

http://www.auto-supply.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var da seriøs før. Hørte noe snakk om at han skulle flytte. Men vil da tro han har gjort det til nå. Ville også ha snakket med han før jeg bestilte hadde jeg vært deg. Prøv igjen på Mandag. Beste tipset jeg kan gi.

Kenth Auto Og Tuning As

Gamle Ålevei 10, 1624 Gressvik Tlf: 982 09 883

Prøv den, om den ikke er gammel. Tror han har flytta inn til Oslo.

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
kjøpt meg ny bil nå, som jeg tenkte å påkoste endel, og eneste internett sia som selger de tinga jeg vil ha er http://www.streetdesign.no.

Har send de diverse mail, uten å få svar, prøvde å ringe, men ikke noe svar, så tok jeg like gjerne bare å bestilte noe smått noe (øyelokk) for å se hvordan responsen var da, da fikk jeg en automatisk mail hvor det sto "sett inn så og så mye penger på denne konto" MEN var ikke noe KID nr eller noe sånt?! så sendte da en mail og spurte på dette, ikke noe svar...så da betalte jeg like gjerne de penga, og bare skrev i meldinga på betalingen hva det var for. Men har ennå ikke fått noe bekreftelse på at betalingen er motatt el lign.

Noen som har handla her før?

Syns det var litt mistenksomt å ikke få noe KID nr osv på regning, og er litt frustrerende når jeg hadde tenkt til å legge igjen endel penger der, men får jo ikke noe svar på de tingene jeg lurte på der!

Fått noe respons?

Jeg har også sendt noen mailer, men ingen svar..:shake

86 VWGolf2 1.6 cl --> Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de er litt stressa om dagen, de har/driver nettopp å flytter inn i lokaler ved Olavsgaard... Var der borte i de nye lokalene dems og henta ny frontfanger til golfen for en uke eller to siden...

Er vel kun 1 av 10 ganger ellerno som jeg har ringt og jeg ikke har kommet igjennom...

Edit: det med KID er forresten ikke noe problem, er en del mindre bedrifter som ikke har noen KID avtale med banken, men funker da helt fint uten, bare å markere betalingen med bestillingsnret f.eks. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte front, bak, side, blinkere og øyelokk der.

Venta i år og dag. Ringer dem å maser.. Å dem sier det er på vei i posten til meg. Så tar det år og dag igjen... Så jeg ringer.. Å dem sier at det hadde blitt no feil.. men nå var alt i orden, så jeg skulle snart få det i post kassa. Å jeg venter i år og dag for tredje gang... Ringer dem, å sier at jeg har venta i 2 - 3 mnd... Å ikke har fått en dritt. Å da sier han at det var en fyr som hadde bestilt ca det samme som meg, å da jeg ringte så trodde dem at det var han andre fyren. Jaja... SUPERDUPERT!! Så da fikk dem sendt på nytt til meg også -.- Så da ble alt i orden :) Litt merkelig, men gikk helt greit :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handlet hos de for et ca år siden, bestilte en bakfanger til en golf 3 som jeg skulle ha lakket. Bestilte fangeren i Januar. jeg gikk å ventet i all evighet uten at den kom, ringte MANGE ganger for å spørre hvor i svarte det ble av den. De unnskyldte seg hver gang med at de som skulle lakke den var trege. Så i slutten av Mars fikk jeg endelig bakfangeren. Men de forbanna inkompetente tullingene hadde lakket med feil lakk.. fikk noe snørr grønn lakk... så var det på telefon igjen..hadde ikke bakfangeren klar med rett lakk for i slutten av Mai! å dyrt var det også!! kommer aldri til å kjøpe en dritt hos streetdesign etter denne episoden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superservice, rask levering og best priser :D

Husk at hvis dere sender en forespørsel på mail hvor dere vil ha pris på f.eks øyelokk eller lignende så må man regne med noe ventetid.

Det er utrolig stor pågang. Samme problemet har vel alle bil,tuning og styling firmaer med å rekke over forespørsler..

Allroad 2.5TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om de har bra priser, så suger servicen deres. Tålmodigheten min med de trodde jeg var brukt opp sist gang, men pga prisen og at de til en viss grad lovte meg en leveringstid som imøtekom mine ønskes lot jeg de få en ny mulighet.

Mail ble sendt og ifølge svaret jeg fikk skulle delene være bestilt. Så ble det tyst fra de. Sendte mail og ringte til ingen nytte. Idag etter at den antatte leveringsdagen er omme prøver jeg å ringe igjen, "vi har stengt på helligdager, prøv igjen senere" jaha.. men de har et nr til, etter noen timers prøving kom jeg til slutt gjennom. Nei, de hadde hatt så mye å gjøre, så det var ikke bestil engang!!!!!! Han kunne ikke sagt det for 2 uker siden da, at det var mye å gjøre og at de ikke betjente kunder..

Det er siste gang jeg i hele tatt kommer til å vurdere de. Da betaler jeg heller noen 100 lapper ekstra og får litt service ihvertfall.

`98 Hyundai Coupe

`00 Hyundai Accent

Team KSR

KoreanStreetRacing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for TO mnd sia nå så sendte jeg dem en mail om en eksos jeg lurte på om de kunne skaffe, fikk ikke svar på over 2 uker så jeg ringte til de! da fikk jeg svar på at eksosen kunne skaffes og at den kom på 5900kr. Sykt dyrt tenkte jeg da for 6 uker sia. Fikk IDAG svar på den mailen jeg sendte for to mnd siden hvor de svarte at "joda, de kan skaffe denne eksosen og prisen er 3900kr"!!!!! Dvs de brukte TO mnd på å svare på mail, og på tlf ga de meg nesten DOBBEL pris på eksosen i forhold til i mailen! Bare rot der tror jeg! aldri mer bestille noe derifra ihvertfall!

- Nissan 200sx s14a

x Opel Astra 1.8l

x Crysler Neon 2.0l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æsj, det er for mange useriøse bedrifter her i landet:( Sånn går det når man ikke trenger noen form for egenkapital eller har for få krav til oppstart av et firma :( Før var det datafirmaer, så var det mobil, nå er det tydeligvis "tuningfirmaer" som er i skuddet.. Er det de samme som står bak alle firmaene eller?:D

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble faktiskt ringt opp i dag av Streetdesign fordi de hadde lest denne tråden! Snakket en god stund me eieren tror jeg, og forsto det sånn at det har vært endel kaos der i det siste med flytting og vært endel i USA osv, men virka veldig positivt egentlig!

Prisene på den eksosen jeg hadde spurt om var prisen på to forskjellige eksoser blant annet. Virket som om han ville kjøre hardt på kundeservice med blant annet den nye butikken han skal åpne i nærheten av oslo! Da blir det ihvertfall enkelt å få tak i de, bare å stikki innom butikken!

Ganske bra at de faktisk tar kontakt når de ser at ikke alle er fornøyde, og lovet meg best service på fremtidige bestillinger!

Så får vente nå til ferie pengene ramler inn, så blir det nok en bestilling til derifra for å se hvordan det går da!

- Nissan 200sx s14a

x Opel Astra 1.8l

x Crysler Neon 2.0l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...