Gå til innhold

965 bakfanger

Ranger emnet

Erik Holdaas

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Maxis: okey, så det er ikke verdens største jobb altså.

tenkte å finne meg en fin front, blir sikkert front ifra hallshø styling, montere sidelister ifra 960 og 960 dørhåndtak, og 960 bakfanger.

Noen som vet hva jeg må ut med for bakfanger og sidelister? sånn ca ?

Volvo 760 - 88 Modell (Prosjekt T5, tråd kommer)

Volvo 740 TIC - 87 Modell

WV Golf 2 GTD - 87 Modell (Til Salgs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maxis: okey, så det er ikke verdens største jobb altså.

tenkte å finne meg en fin front, blir sikkert front ifra hallshø styling, montere sidelister ifra 960 og 960 dørhåndtak, og 960 bakfanger.

Noen som vet hva jeg må ut med for bakfanger og sidelister? sånn ca ?

965 fangerne ligger sånn ca ifra 1500+3000kr,de er med andre ord dyre.

sidelistene ligger på ca 1000-1500 for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey, så hvis jeg regner ca 3000-4000,- så burde jeg få alt.

for å montere sidelistene, så må jeg vel sveise igjen de hullene til de originale dørlistene, og ta på nye hull til de nye listene?

stemmer,tror jeg har noen slike lister til overs..men jeg mener å huske de til framdørene manglet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp den passer,du må ha festene bak ifra 960n samt kappe endene på rammevangene og borre nye hull for å feste den.

Hmm.... det gjorde ikke jeg på min, maxis.... festene stemmer på sidene, 2 to små skruene som sitter skrudd inni bagasjerommet, å bak så er det bare å feste den i orginal hullene til 740 fangeren... mener jeg brukte 1 skrue på hver side, å så festet jeg den i de 2 små på siden! Satt som støpt egentli!

Det finnes 2 typer biler: NYE og GAMLE VOLVO`r

Volvo 945 Turbo, Team Long Roof Racing:)

x - Volvo 240 GL

x - Volvo 240 DL, ble TIC

x - Volvo 245 LRR(Long Roof Racing)

x - Volvo 740 GLE automat (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.... det gjorde ikke jeg på min, maxis.... festene stemmer på sidene, 2 to små skruene som sitter skrudd inni bagasjerommet, å bak så er det bare å feste den i orginal hullene til 740 fangeren... mener jeg brukte 1 skrue på hver side, å så festet jeg den i de 2 små på siden! Satt som støpt egentli!

Har du bilde av 960 fanger?

Skoda Enyaq iv80x -2022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skrev jo ikke at de ikke paqsset på sidene heller.

stemmer som du skriver,at hullene på siden passer orginalt.

beskrivelsen jeg skrev er om en skal bruke orginale fester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider