lars-frr Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Har lyst til å trimme de illsinte 75 hk på golf n min ,, er ikke keen på å slenge i så alt for mye spenn i det , men har ihvertfall lyst til få bilen opp i 90 hk .. Hvordan kan jeg få gjort dette på en enkelt og grei måte??, ,eller er det ikke så mye å få ut av en golf 2 75 Hk ?? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Er vel ikke sååå mye å hente ut.. men kan vel få litt bedre respons med et nytt eksosanlegg og anna filter.. kan jo alltids montere en trimkam Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mai 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Skal kjøpe meg eff annlegg ,, men hva er en sånn trimkam ?? er det dyrt ??? Og hvor mye hjelper det Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 enkleste måten å få 90 hester i en 1.6 er å sette i en 1.8 90 hester :) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 ER sant som rust sier.. nja.. trimkam er vel ikke det billigste.. men er vel det eneste av de nevnte tiltak som hjelper nevneverdig Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg