sivert k Lystad Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Heller mer til at en eller annen ikke har lært seg forskjell på en bakaksel og en drivaksel... enda han faktisk går VK1 kjøretøy... babyhmm? Glenn hehe. nei d e ikkje lett hær i verden vettu:hammer folk blir lært litt feil no te dags sjø, men no e e me på ka du snakke om, så no må e sei me enig i at den e stiv:pray sorry Glennk:). Men driv akselen e delt:hammer Siter Heje bila. Ford Taunus, med en skræmt 2 liter :) (kjør hard, kjør stil, kjør amerikansk bil) Volvo 360 2,0 Injection ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 hehe. nei d e ikkje lett hær i verden vettu:hammer folk blir lært litt feil no te dags sjø, men no e e me på ka du snakke om, så no må e sei me enig i at den e stiv:pray sorry Glennk:). Men driv akselen e delt:hammer Akkurat det vi har sagt hele tiden... Man kan lære feil ting, selv om læreren sier noe annet.... Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert k Lystad Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Akkurat det vi har sagt hele tiden... Man kan lære feil ting, selv om læreren sier noe annet.... Glenn jupp:hammer :hammer Siter Heje bila. Ford Taunus, med en skræmt 2 liter :) (kjør hard, kjør stil, kjør amerikansk bil) Volvo 360 2,0 Injection ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Så? Har Volvo 360 delt bakaksel da Sivert? Mine 360r har ikke hatt det, har din det? ;) Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert k Lystad Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Så? Har Volvo 360 delt bakaksel da Sivert? Mine 360r har ikke hatt det, har din det? ;) Glenn hehe, nei d har den ikkje nei, MEN delt drivakslig har den :hammer hehe. ska ikkje værra lett sjø, hvista ikkje at ta vart kalt bakaksling, men no veit e d;););) Siter Heje bila. Ford Taunus, med en skræmt 2 liter :) (kjør hard, kjør stil, kjør amerikansk bil) Volvo 360 2,0 Injection ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Japp, den har delt drivlinje. Med to drivaksler som er leddet, ut i fra diffen. Så nå kan du gå og brife litt til lærern din om har han har feil, og du har rett da vet du!! Volvo 360 har STIV bakaksel!! Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert k Lystad Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Japp, den har delt drivlinje. Med to drivaksler som er leddet, ut i fra diffen.Så nå kan du gå og brife litt til lærern din om har han har feil, og du har rett da vet du!! Volvo 360 har STIV bakaksel!! Glenn :hammer jepp:) ;) Siter Heje bila. Ford Taunus, med en skræmt 2 liter :) (kjør hard, kjør stil, kjør amerikansk bil) Volvo 360 2,0 Injection ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Ja, nå har vi fått vite det. Nå drar det seg til her! Har fått grenrør og turbo inn på rommet (Sitter og sikler som en gud!) Jeg har også fått nakkestøtter forran og bak, ifra en delebil jeg kjøpte av GlennK ! Turbo og grenrør blir nå tilpasset i delebilen, så skal jeg få det til og gå, også skal jeg flytte det over i min bil. 300 som dumper til sommer'n! Oppdaterer førsteposten med noen bilder. :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Har du tenkt til å bare sette på turbo uten å gjøre noe med motor? Har ikke B200F 10 i komp! Det blir spennende! Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Har ikke Haynes-boka forran meg nå, men er vel rundt 10 i komp.. Går med lavt trykk! :D Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 forresten.. har jeg veldig slitte oppheng når jeg kan ta tak i girkassa og dytte den endel "rundt"? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogern Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 hei kjekken. lagd tråd om go`bilen nå ja. bare og få bygd om motorfestet og få på tvangsmating nå :) håpe du slipper og gjøre noe med motorstyring osv da.. kjøre lavt trykk så går det sikkert. Siter volvo 240 87mod (2,5l 16v turbo på gang) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Jepp! Håper jeg slipper det! Vi får mekke sammen no ymse planer om MS til vinteren tror jeg. Hvis det ikke går som forventet! Sjekket i haynes-boka: B200E 698 10.0:1 B200E 938 9.2:1 200F og E er samme motor, F'en har bare Lambda-sensor og katalysator ! Sitter på modeller fra 1987 og opp. Hva tallene 698 og 938 betyr, ANER jeg ikke! Roger'n: Legg ut bofors'n din da vel? på 200-underforumet :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Kjøpt nytt ratt idag! Rimelig fornøyd. :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 få opp bilder av rattet ditt da joakim. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg