Gulbrandsen_Racing Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Skulle liksom helst ha vært 4 HELE stempler da.. :P Men får se om det blir 242 eller 4-dørs.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Jæh, er det så nøye da? :P og du, ber deg om å kjøpe en 2'dørs isåfall! Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Jæh, er det så nøye da? :P og du, ber deg om å kjøpe en 2'dørs isåfall! Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Tja.. må ut med så mye ekstra vet du.. :P Var å så på en 240 idag, skal dit igjen i morgen.. med cash.. :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Da ble bilen borte idag! :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Morn:smilbmw: Jeg satt å så litt på autodb i dag så så jeg volvo'n din. Den 360'n . Åffer ska du selge den fine bilden da?:hvaskjera Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Den er solgt, trodde den var fjernet.. Det ble litt for mye "jobb" for meg, gadd ikke styre så mye med den lenger. Klart det hadde vært moro, men det er så mye problemer som drivverk, bremser og andre ting.. Å få en 360 godkjent med over 140 HK er ikke lett, også fordi at det ikke finnes noe ettermarknads-deler som holder noe særlig mer effekt. Så fort dette kommer på markedet, så skal jeg sterkt vurdere 360 igjen. (Og en 360 med 1030/1031 bakaksel og standard M47R er bortkasta.. Man får ikke utnyttet den fine vektfordelingen hvis man bytter dette...) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Tja, så det nå.. Det er bare bilde av bilen min.. Det er en annen bil som skal selges.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Går jo å sette inn B230FK på 135Hk i 360'n da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Ja, stemmer det, hadde planer om det en stund. Men nå er jo denne solgt. :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Savner vogna mi jeg.. :( Den er vrak nå.. :( Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 hehe Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flaglien Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 har du bakluke spoiler til 360 eller ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg