Fres Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Jeg veit :( men da blir jeg hvertfall ikke frista til å kaste den sidelengs mot gammle gubber som skriver arge innlegg i indre etterpå da :P Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 du sier noe der fres, denna volvo ligaen prates det mye om for tiden, disse idiota med volvo a gitt... Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet April 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Hehe, de har vel overdrevet litt også da.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Trur nok man bør ta det som står der med en klype salt hehe... Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 er nok ikke riktig alt som står der, men jeg veit åssen dissa folka kjører, så er ikke helt galt heller det som står om dem da.. Det kan du ikke nekte for joakim Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet April 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Nei, og det gjør jeg heller ikke. Men det er fortsatt mange som overreagerer da! :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 hehe. Er klar over at det blir overdrevet. Helt utrolig at jeg ikke har fått noen anmerkninger i avisa enda... Kanskje gamlinga har blitt vant til alt bråket her i aurskog:P Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet April 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Hehe! Er det no rånetreff i aurskog idag a? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 vet ikke jeg, er jo fest på bøndenes i kveld, blir sikkert samling av alle rånerene der kan jeg tenke meg.. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan_kar Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 ser "bra"ut detta joacim.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansa tha beer Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 ser fint ut dette!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet April 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 ser "bra"ut detta joacim.. hehe Jammen.. Hvordan går'e med puggen din a? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Ja, da kommer det bildeoppdateringer snart. Har fått montert turbogrenrøret på delebilen, skal ut og kjøpe no plater osv etter påskeferien (skal bort.. ) Og jeg har også fått satt inn rør til luftfilteret, som går ned og ut forran bak leppa. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet April 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Jaja, skjærtorsdag går med på å hente turbo. Og hvite blinkers! Bilder kommer senere utpå dagen..! :D Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exEleC Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 360 er kul bil ! Hadde en slik en som jeg vraka... med b200k motor, ble forelska i bilen da den var god som gull, men pass deg, diffen i bakakslinga tåler ikke spinning på bar/våt asfalt, den tåler ingenting! Har tatt 3 differ på min... Synd den lever videre som spiker i husvegger.... Savner den... Men fet bil, har lyst og kjøpe meg 360 igjen når jeg så din! Siter En vakker dag så får jeg nok lappen på bil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg