Gulbrandsen_Racing Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Bra jeg har dyktige venner, rettet opp skjermer i går.. Ta en titt i førstepost! :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandemRacing Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 hehe.. kreeemt :P blei bra det.. får fiksa litt på dørene også utpå her nå så;) =) Siter -98 Volvo 945 turbo (bruksbil) : http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Hmm.. Husker onkel sin 360 :D Bygde den om til TIC Med dobble Gassere :D 200hk+ Den gjekk bra! :D Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Jepp, det tror jeg på! Blir snart TIC min å :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Blir gøy og se, men jeg gidder ikke snu meg etter den før du viser bremsepapira på 360whp ;) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peder003 Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Blir det nåkka liv i 3isn? nåkka oppdateringe? Siter Volvo 240 TIC 1979 Den blå fare Mercedes-Benz 1977 230E "La mæ død edition" Volvo 240 1983 go vogna Solgt Volvo 240 1982 Solgt Volvo 360 Herjebiln (SKrapet og hugd) ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bluesmoke Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 jeg har bagasjeluke med nesten ny rute i og den er sort selges rimelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bluesmoke Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 vist du vil ha bagasjeluka må du svare kjapt for jeg holder på med opprydding og har ikke plass til den lenger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 nææ, min er fin-fin og har helt ny rute i bakluka mi.. Ellers takk! :) Tja, oppdateringer ja.. Fått på 17tommere da.. foreløpig kun framme, må sveise den ene felgen min.. det blir gjort til uka.. Dårlige bilder, men.. Så har jeg vært i kontakt med han svensken som skulle sende turbo-adapteret mitt, men det hadde kommet i retur!! Han skulle sende det tilbake så fort som mulig.. Har også ferie nå, så blir vel demontering av delebilen.. Og da skal jeg lage doble bladfjærer bak på min bil, med nye dempere.. Også skal jeg ha caravan-bakfjærer til Sierra forran, sammen med nye dempere.. Så da blir det forhåpentligvis go-cart! :D Fres: noen bremsepapirer på 360hk på hjula skal jeg gladelig sende deg i posten, MED en pen glassramme.. ;) hehe.. Håper bare på 150-200 hk jeg.. :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Fres: noen bremsepapirer på 360hk på hjula skal jeg gladelig sende deg i posten, MED en pen glassramme.. ;) hehe.. :D jeg venter.. hehe Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 hehe, det gjør egentlig jeg også.. Hadde vært no! :D Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Jeg HATER!! limte glass.. får ikke av blinklysglassene, hvis jeg ikke bruker flere timer på det! Vurderer å selge de hvite og heller bare sote de gule.. Satan! Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haaken Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Jeg HATER!! limte glass.. får ikke av blinklysglassene, hvis jeg ikke bruker flere timer på det! Vurderer å selge de hvite og heller bare sote de gule.. Satan! Bruk en skarp kniv eller noe da... Må få på dem, blir konge;) Siter http://www.300power.com http://www.teamsideways.com Oljerør til og fra turbo på 740/760 turbo kjøpes. send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 en skarp kniv hjelper ikke.. du må bruke dremel og slipe ut restene av glasset.. de er smelta sammen ellerno:deng Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nasonex Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Bare knus de gamle (orange) glassene.. skrap og pirk bort småbitene som blir igjen, og lim på de nye.. det gjorde jeg.. tviler for du har så mye bruk for de orange glassene uansett? :) Siter [TEAM SUMMER SUCKS] [-] 1999 Passat Highline 1.9TDI Syncro @ 140 hk. [-] 2003 Ski-doo Summit 800 H.O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg