Gå til innhold

Gulbrandsen_Racings 360 GLi

Ranger emnet

Gulbrandsen_Racing

Anbefalte innlegg

• Svar 177
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nææ, min er fin-fin og har helt ny rute i bakluka mi.. Ellers takk! :)

Tja, oppdateringer ja..

Fått på 17tommere da.. foreløpig kun framme, må sveise den ene felgen min.. det blir gjort til uka..

Dårlige bilder, men..

Bilde204.jpg

Bilde203.jpg

Så har jeg vært i kontakt med han svensken som skulle sende turbo-adapteret mitt, men det hadde kommet i retur!! Han skulle sende det tilbake så fort som mulig.. Har også ferie nå, så blir vel demontering av delebilen.. Og da skal jeg lage doble bladfjærer bak på min bil, med nye dempere.. Også skal jeg ha caravan-bakfjærer til Sierra forran, sammen med nye dempere..

Så da blir det forhåpentligvis go-cart! :D

Fres: noen bremsepapirer på 360hk på hjula skal jeg gladelig sende deg i posten, MED en pen glassramme.. ;) hehe..

Håper bare på 150-200 hk jeg.. :)

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg HATER!! limte glass.. får ikke av blinklysglassene, hvis jeg ikke bruker flere timer på det! Vurderer å selge de hvite og heller bare sote de gule.. Satan!

Bruk en skarp kniv eller noe da... Må få på dem, blir konge;)

http://www.300power.com

http://www.teamsideways.com

Oljerør til og fra turbo på 740/760 turbo kjøpes. send PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare knus de gamle (orange) glassene.. skrap og pirk bort småbitene som blir igjen, og lim på de nye.. det gjorde jeg..

tviler for du har så mye bruk for de orange glassene uansett? :)

[TEAM SUMMER SUCKS]

[-] 1999 Passat Highline 1.9TDI Syncro @ 140 hk.

[-] 2003 Ski-doo Summit 800 H.O

Lenke til kommentar
Del på andre sider