Gulbrandsen_Racing Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Jeg har ikke bruk for de gamle, men de er jo smeltet sammen..? vanskelig å pirke.. :s Har også knust de gamle..! Nasonex: Har du senkefjærer forran på din? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nasonex Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 De er vel sånn høvelig smeltet sammen ja.. men jeg klarte å pirke det bort.. Ikke spesielt vanskelig egentlig. Jeg HAR senkefjærer ja, men de er ikke montert enda. Siter [TEAM SUMMER SUCKS] [-] 1999 Passat Highline 1.9TDI Syncro @ 140 hk. [-] 2003 Ski-doo Summit 800 H.O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Er de fjærene stive? Har forsterka sierra-fjærer forran nå, og doble bladfjærer bak.. DET ble stivt.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pålvo Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Er de fjærene stive? Har forsterka sierra-fjærer forran nå, og doble bladfjærer bak.. DET ble stivt.. skjer med 360'n din nå a? har du på camping sierra fjører nå? er ikke det litt FOR stivt å kjøre med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 du bor på eidsvoll, møt meg i lillestrøm så kan du se.. hehe.. Ble stivt ja.. men må til det med 17" gitt.. :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peder003 Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 halloen, mye skal du ha for di kvite blinkersan? Siter Volvo 240 TIC 1979 Den blå fare Mercedes-Benz 1977 230E "La mæ død edition" Volvo 240 1983 go vogna Solgt Volvo 240 1982 Solgt Volvo 360 Herjebiln (SKrapet og hugd) ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 850 + frakt, sjekk ww.radicast.se ... Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogern Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 what? ska du selge blinkersa? din lating! jeg som satt hele den kvelden med dremmeln og fresa bort plast.. ett par kvelder med litt småsliping så er de på vøtt.. og nå får du får hånda ut a r**a og få på føner.. :) Siter volvo 240 87mod (2,5l 16v turbo på gang) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peder003 Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 hehe oki.... så det går framover me 360'en? e ikkje så mye framgang me min, kjøpte 240en her før ei stund sia.... Siter Volvo 240 TIC 1979 Den blå fare Mercedes-Benz 1977 230E "La mæ død edition" Volvo 240 1983 go vogna Solgt Volvo 240 1982 Solgt Volvo 360 Herjebiln (SKrapet og hugd) ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 jasså.. 360 er jo go'bil.. :) Nei, skakke selge Roger.. Du får komme å slipe mer ;) hehe. Går ikke så mye fremover, får jo aldri adapter fra sverige så.. knock Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogern Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 huff dissa svenska.. håpløst :P ja jeg må vel det, ellers blir d aldri no blinkers Siter volvo 240 87mod (2,5l 16v turbo på gang) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juli 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 du har skjønt det, endelig! :) hehe.. Ringe svensken etterpå, høre hva han har å si til sitt forsvar.. sjekke postkassa først kanskje.. :P Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Fått turbo-adapter nå! Så nå tar det ikke lang tid, tenker jeg. :) Tror dere jeg skal prøve og slipe ut de sveisefugene som er inni adapteret? Og lage "jevne" overganger, slik at eksosen ikke møter for mye motstand? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pålvo Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Fått turbo-adapter nå! Så nå tar det ikke lang tid, tenker jeg. :) Tror dere jeg skal prøve og slipe ut de sveisefugene som er inni adapteret? Og lage "jevne" overganger, slik at eksosen ikke møter for mye motstand? hadde det vært mulig å ta mål av den så jeg kan lage en til meg sjøl? ettersom det var litt stress med å få tak i lissom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Eller bare for at du skal spare penger? :P Menne.. det er lettere å bygge om motorfestet enn å lage ett sånt adapter, ville jeg tro. Men med dette adapteret har man gode muligheter for å lage ekster wastegate senere.. :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg