Suzuki Ac-50 Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 hehe...harry bil;) men kan vel få litt futt utav den.. Men men...denne krangelen om bakaksel var mye rot med. Selvsagt er det stiv bakaksling, men også uavhengig bakaksel. Folk bruker jo disse navnene om hver andre. Man snakker jo om bakakslingen når man mener diff/drivaksler på bakhjulsdreven bil. F.eks på amerikanere som ofte har stiv aksling. men men....golf 2 med forhjulsdrift har også stiv bakaksling da...:hello: men men...nok off topic. lykke til med bilen.. Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 hehe...harry bil;) men kan vel få litt futt utav den.. Men men...denne krangelen om bakaksel var mye rot med. Selvsagt er det stiv bakaksling, men også uavhengig bakaksel. Folk bruker jo disse navnene om hver andre. Man snakker jo om bakakslingen når man mener diff/drivaksler på bakhjulsdreven bil. F.eks på amerikanere som ofte har stiv aksling. men men....golf 2 med forhjulsdrift har også stiv bakaksling da...:hello: men men...nok off topic. lykke til med bilen.. Det ER og BLIR en DeDion-aksel. :) Takk for det! :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haaken Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Men med dette adapteret har man gode muligheter for å lage ekster wastegate senere.. :) Hva skal du med ekstern wastegate på en bil med 740 turbogrenrør?:P Siter http://www.300power.com http://www.teamsideways.com Oljerør til og fra turbo på 740/760 turbo kjøpes. send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 kan jo koste på meg 940 grenrør og jeg da, men det er gode muligheter for det uansett.. porte grenrøret går vel og..? er kanksje bare 940 grenrøret det.. Kan ha stor turbo, da vett :) :P Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haaken Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Må du få på den turboen snart!!! vil se deg slædde rundt før snøen kommer;) I dette tempoet kan tilogmed jeg bli ferdig før deg:P Siter http://www.300power.com http://www.teamsideways.com Oljerør til og fra turbo på 740/760 turbo kjøpes. send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Må du få på den turboen snart!!! vil se deg slædde rundt før snøen kommer;) I dette tempoet kan tilogmed jeg bli ferdig før deg:P Du mener det.. Sitter turboen høyt nok eller? ;) Sitter høyt og fint i motorrommet og.. :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Jepp. Da er det dags for MYE bilder! Det er litt mellomrom her, gitt.. Må lage en pakning.. Andre siden Slik ble aluplaten som jeg skal bruke som tettning Teste passform.. Jada, den passet bra. Håpe den holder da. Grenrøret som skal på.. Er det en farlig spricka ? Hvis jeg skrur ut denne bolten, passer lambda-måleren her da? Bunnpanne Ett gammelt sykkel-styre som skal få ofre litt rør for oljeretur tjukt nok trykkrør? :) Grenrør pluss adapter fra Micke_Art_Racing montert Turbo montert, ovenfra Turbo montert Sitter høyt og fint, ble fornøyd. Skal bare snu huset litt.. Ja, ble bra det. Ser gromt ut :) Turbo montert igjen. Adapteret lagde god klaring! :) Måtte pynte litt på innerskjermen, men det må man regne med.. :) Igjen. Så ett bedre bilde av bladfjærene mine pluss senkeklossen. Bedre bilde av bilen som skal få turbo etterhvert. Nå, hva syns dere? :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nissanmicra Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Gøy prosjekt dette. Første bilen min var en 360 makan til din, bare i brun å beige utførelse:p. Hadde store planer den gangen. Det ble imidlertid bare med å bygge stor stereo for så å selge den til en som totalvraka den noen måneder senere. Er egentlig en god bil. Satt ganske bra, god vektfordeling. Samtidig er det jo en veldig morsom vinterbil! Du får ha lykke til! Siter Steffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Takk :) Synd med vraka biler, uansett hvordan bil det er.. :boxers Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haaken Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 hehe...skylder på at jeg mangler et telefonnummer for å få tak i en sinterlamell:P Men går unna detta:) Hvor kjøper du silikonslanger og klemmer? Siter http://www.300power.com http://www.teamsideways.com Oljerør til og fra turbo på 740/760 turbo kjøpes. send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 hehe...skylder på at jeg mangler et telefonnummer for å få tak i en sinterlamell:P Men går unna detta:) Hvor kjøper du silikonslanger og klemmer? Unnskyld.. :P http://www.kimmit-sport.com :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peder003 Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 hvordan går det å sette en b-23 inn i en 360? Siter Volvo 240 TIC 1979 Den blå fare Mercedes-Benz 1977 230E "La mæ død edition" Volvo 240 1983 go vogna Solgt Volvo 240 1982 Solgt Volvo 360 Herjebiln (SKrapet og hugd) ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 null problem det.. bare å bruke oljepinnen, oljepickup/pumpe, bunnpanne fra 300'n.. Også motorfestene til 300'n.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogern Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 den sprekken i manifoilden var fyfy joakim :P holder sikkert.. Siter volvo 240 87mod (2,5l 16v turbo på gang) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Jæjæ, tror ikke det blir noe mange hundre hester tapt..... Værre med sprekken i eksoshuset i turbinen......... :iconsm Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg