Gå til innhold

Mad_Maxx`s 1970 Opel Rekord 1900 Prosjekt

Ranger emnet

Mad_Maxx

Anbefalte innlegg

Nei, har ikke fått gjort noe enda, skal i forcen om en uke såh... :( Men den skal jeg vel få vekk på ikke alt for lang tid :D Ser ikke på meg som noen militærperson.. Får mest sannsynlig satt Rekorden inn i garasje før jeg drar da, så den ikke er vekk når jeg kommer hjem :D

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 weeks later...
  • 2 months later...

Ca det samme som har vært med de 3 siste jeg sku leie garasje hos, men som har ombestemt seg tror jeg? :P Jaja, har da i hvertfall fått den grønne innendørs.. Og har funnet tak i nye framskjermer, noe som ikke er bare bare.. Hmm, lovte ikke jeg deg et sett gtibreddere for ei (lang) stund sia? Har vært litt opptatt med fagprøve og militær og ny jobb, så har helt glemt det.. Har de enda liggende om du vil ha de..

Åja, forresten, skulle jeg finne på å få fast jobb etter den 2 i 10ende, så tror jeg jaggu jeg kjøper meg hus og bygger garasje sjøl.. Har ramma til en rimelig stor plasthall liggende og, tenkte å kle den med bølgeblikk, sånn i værste fall..

Og bare hold pisken klar, må piskes på hvis det skal bli no fart på meg, late mannen :spider

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca det samme som har vært med de 3 siste jeg sku leie garasje hos, men som har ombestemt seg tror jeg? :P Jaja, har da i hvertfall fått den grønne innendørs.. Og har funnet tak i nye framskjermer, noe som ikke er bare bare.. Hmm, lovte ikke jeg deg et sett gtibreddere for ei (lang) stund sia? Har vært litt opptatt med fagprøve og militær og ny jobb, så har helt glemt det.. Har de enda liggende om du vil ha de..

Åja, forresten, skulle jeg finne på å få fast jobb etter den 2 i 10ende, så tror jeg jaggu jeg kjøper meg hus og bygger garasje sjøl.. Har ramma til en rimelig stor plasthall liggende og, tenkte å kle den med bølgeblikk, sånn i værste fall..

Og bare hold pisken klar, må piskes på hvis det skal bli no fart på meg, late mannen :spider

Det er godt å høre :)

Angående gti-bredderne, så stemmer det godt, men jeg har bare bmw'r stående nå. Men takk for tilbudet :) Håper å få se litt antikjeksarbeid fra deg snart. P

Lenke til kommentar
Del på andre sider