Stress87 Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 jeg vil sote rutene mine, men jeg vill at det skal se skikkelig ut å ikke noe jalla greier fra biltema som revner vær gang jeg ruller ned ruten. går det an å kjøpe ferdig sotete ruter? her dere noen tips om hva som er best? og hvordan har du gjort det på golfen din?(bilde) Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezvipe Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Er et firma som heter Black&White her i Bergen som soter vinduer profft iallefall. Du kan jo sjekke om de holder til der du bor. Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Om du nevner noe om hvor du bor, så kan sikkert noen hjelpe.. Finnes sikkert ferdig sotede ruter, men tror ikke det er noe å hente økonomisk på dette, i forhold til å få et firma til å gjøre jobben for deg.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 jeg har proffsoting på golfen min med livstidgaranti på riper. er ett firma på gjøvik som heter ARTSOLUTION som gjorde det. ser ikke skjøten på filmen eller noe:) bler knallfint:) har desverre ingen bilder. dem tar mellom 3-6 tusen får alle rutene. Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Jeg bor i bergen. tror jeg ringer Black&White i morra å hører hvor mye de skal ha. men tror nye felger å senking står først på ønskelisten min. Har brukt over 20.000 for å få den på vegen igjen etter motor haveri no litt før jul... sure penger, men håper den funker en stunn til ihvertfall. Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezvipe Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Hvor i Bergen bor du da? Hvilken Golf har du? Bilde? happyhappy Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Jeg bor på Nesttun. Har en Grønn Golf III 1,8Gl 96 mod. tenkte jeg skulle lage en sånn "golfen min" men det er ikke mye jeg har gjort på golfen min... klarer ikke få de bildene mine inn jeg :p Edit: jeg ringte til de Black&White men kom til en møbelbutikk... har du Nr til de? Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impy Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 I molde i møre og romsdal er der en butikk som proffsoter ruter med tuv papir trur ej.. men de e ganske dyrt.. en kompis av meg sota bakruta 6 siderute og framruta på en bmw stasonsvogn, meina på å huske de kom på 15 000. Siter Johnny Audi A4 2.0 Sedan 2009mod Audi A3 Turbo Quattro 225hp 2000mod (Solgt) VW Golf 3 1995mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 oy... det var litt mye.. hadde ikke tenkt å bruke så mye! Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
firestat Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Leverte min hos RIS i hgsd, betale 3500 for film og soting av fem vindu, då tok dei utav rutene..Er ganske fornøyd me resultatet....... Siter Kjører kun biler så e rieger stylling på Golf Vr6 Turbo......... Prosjekt: Golf2 1,8GL *Bmw E-36 320......... (Automote) *Bmw E-30 316......... *Opel Caibra 2.016v... *Porsche 944 2.5...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blast_off Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Noen som vet hva et profft firma (bor i Bergen) skal ha for å sote en bakrute, har sotet siderutene selv med bra resultat, men bakruten er ikke så lett da den krummer to veier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Noen som vet hva et profft firma (bor i Bergen) skal ha for å sote en bakrute, har sotet siderutene selv med bra resultat, men bakruten er ikke så lett da den krummer to veier. Ring RISS bilglass å hør hva de skal ha... eller søk på gulesider etter noen andre firma... blir sikkert ikke mer en 1500 kr... vist de sakl ha 3000 for bakruta og passasjer rutene Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blast_off Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Ring RISS bilglass å hør hva de skal ha... eller søk på gulesider etter noen andre firma... blir sikkert ikke mer en 1500 kr... vist de sakl ha 3000 for bakruta og passasjer rutene Har du fått gjort det på din bil eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 nei... jeg venter litt med å gjøre det... skal ha dekk/felger å senkesett først prisen gjettet jeg bare på... Tips: ikke sot rutene MAX. ikke vist du skal bruke bilen til rygging i mørke! ser ikke en dritt.. hadde det på før. måtte ta det av igjen Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Kan jeg spørr om de har dette i kr.sand? og hvor mange prosent kan de sotes ned feks. bakrute, bakke vinduene bak og forann? ikke front rute ihihi =P det vætt jeg ikke går Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg