lulle Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Er det noen som er interisert å bytte felger? Har 4 stk 8x15" crommodular, de har stått på Oldsmobile custom cr.. og er kun kjørt 1500 km. fremstår som nye med navkopper.. Jeg er ute etter 4 stk 8x15" som passer til pontiac t/a 80 mod. Har 275/60 15 dekk liggende,, som jeg tengte på å ha bak, så da blir orginalfelgene til t/a før smal dimensjon.... de er 7". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camaro2.GEN Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 har du noen nbilder av felgene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Ok.. skal ta bilde av de :driving Har også 2 automatkasser , en til Olds og en til chevy,, begge er med converter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Heisan.. jeg har bildene av felgene,,men finner ikke ut hvordan jeg legger inn bildene,, kan noen gi meg et vink? Bruksanvisning her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89401 Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg