norwegianslaur Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 er det noen som vet om det er mulig, og i såfall hvordan det enklest går ann å plombere en subaru impreza wrx sti 2004? jeg vet,jeg vet... det er en skam å gjøre det. Men jeg har funnet drømme bilen i utlandet og kan spare 120000 på den hvis jeg får tatt den inn som 150 hester. blir ungdomsbil nummer 1 morph hvis dette er mulig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Nei, det er ikke muligt.Dessuten går tollvesenet etc etter faste lister og der står det 265hk. Få heller en lavere kvittering på kjøpesum.........eller no ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norwegianslaur Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 nja, jeg er egentlig ikke så sikker på det med de listene. For da jeg registrerte min tysk Aprilia så måtte jeg bare vise en lapp fra MCMarine om hvor mange hester det var i sykkelen, så fikk jeg den registrert som det. Det burde jo være samme opplegget med biler. At så lenge som jeg kan bevise at jeg ikke har mer enn 150 hester i bilen, så kan de ikke ta betalt for mer. og tror nok ikke jeg skal forsøke å gjøre noe med kjøpe summen. Får hele bilen inklusiv frakt og moms for 50000 kr. doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Du får snakke med Vegvesenet da, men jeg kan si med en gang at denne planen går ikke. Men du må snakke med de som bestemmer. Hva om noen av oss hadde sagt det var lov da? skal du printe ut den posten og ta med til Vegvesenet da eller? hehe Må ringe til dem som har reglene! Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 da kan du like gjerne kjøpe en 1.6 liter da ! og hive på stor vinge . blir billigere det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg