Reset Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 en kompiss av meg har en Pioneer DEH-P4400R! og en dag hadde den kommet på MUTE! og han får den faen ikke av! hva kan det være for noe? hva kan man gjøre for og få av MUTEn igjenn?? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Prøvd å koble den fra strømmen? Kanskje en litt sånn siste utvei løsning, men kan muligens hjelpe? :s Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Prøv å kortslutt den hvis ikke:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Har prøvd og kobla av strømmen! men funka ikke.. Kortsklutt? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Snakker vi garanti enda? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Nei, helst ikke kortslutte....(!) Hvis det ikke hjelper å koble av strømen...!? Vet ikke helt.. Men hvis det er slik at den "er på mute" hele tiden...? Høres ut som om det kan ha noe med ledninger til høytaler / forsterker, eller forsterkeren i seg selv, å gjøre... For hvis du kobler den fra strøm, så skal den da virkelig ikke huske at mute-knappen er blitt brukt... Hørtes svært snodig ut...... Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 sjekka at mute-ledningen til handsfreesett ikke ligger til jord? Sjekk det du! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 hmm.. ok, skal prøve. om det ikke funker? jeg har tatt ut cd spillern da.. og holdt den i lufta, sånn at ingen ledninger var borti noe,.. da funka det heller ikke:S Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg