RSG60 Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Er VW eneste alternativ for å få tak i en fin frontleppe til orginalfangeren eller er det noen som vet om andre alternativer? Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Er VW eneste alternativ for å få tak i en fin frontleppe til orginalfangeren eller er det noen som vet om andre alternativer? Jeg hadde jo tenkt til å sette på vr6 leppe fra golf 3, men valgte å ikke gjøre dette da denne bygger altfor langt ned synes jeg. Men er litt usikker om denne passer rett på, mulig de må moddes litt! Så hvis en vr6 leppe fra golf3 passer med litt modd eller ikke, så vil jo alle lepper til golf3 passe! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 GSF i england selger "replicaer" til £65 og £35 (90mm og 50mm). Mye billigere hvis du først skal skifte den ut. Angående alternative design, er det noen som har satt på golf 2 gti frontsplitteren. Slenger med et bilde. Rieger, Oettinger og andre stylingselskaper har jo mange lepper, men det er kanskje ikke helt det du mente? Vr6-spoiler: Golf 2 GTi spoiler: Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Vil ha den originale leppa ja. GSF? Har du noen web-adresse? Det var i hvertfall en bedre pris en VW ( 2000,- ) Kunne jo nesten kjøpt en av hver, og sett hvilken som passer best : ) Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Jeg får vw deler direkte fra Møller i tyskland så skal høre hva jeg får den leppen for i løpet av uken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 GSF står for german swedish french, selger billige bildeler i england. Siden deres er http://www.gsfcarparts.com. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Det stod ikke noe om Corrado-lepper i katalogen deres. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg