Gå til innhold

Ble anmeldt i går.

Ranger emnet


eVicez

Anbefalte innlegg

  • Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe.

 

Har hørt om at en mista lappen på det der med blå lys. han lekte polti helt ut da... og han hadde blå blinkende lys...

Så det kan jo hende du får ei trivelig bot. Vis du blir anmeldt for og ha lekt polti så er det jo litt anderledes da.. Feil lysbruk fører jo som regel bare til 2000kr i bot, vis du er så uheldig og bli stoppa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nesten det er for galt at du ble anmeldt for å bare kjøre med parklys på, selv om de var "blå" eller hvite som sikkert er mer riktig. Jeg ble glemte meg selv en del ganger på det med parklys i natt (har ikke tåkelys så hadde bare glemt å skru på nærlys), og møtte politiet flere ganger med bare parklys i drammen, de bare blinka på meg og ga meg sjans til å skru på lysa som jeg gorde, ble ikke stoppa i det hele tatt, dette skjedde vel i allefall 3-4 ganger, men er jo for galt å bli anmeldt for dette da

Member of Midnightclub

 

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er vel rimelig lett å legge merke til at du kjører med parklys når veien foran deg ikke blir lyst opp fra bilen din i det hele tatt? Sikkert vanskelig å legge merke til på opplyst vei, men.

 

Hva fører kombinasjonen grøftelys+nærlys til? 4000 i bot eller noe? Eller går det også under "feil lysbruk", som gir 2000? Siste purken som stoppet meg for grøftelys snakket om 2000 for grøftelys+parklys, og 4000 for grøftelys+nærlys. Synes likevel det er såpass mye at jeg nesten tviler på det er sant.

Mvh.

Daniel Gjerstad

[ ]1997 Vw Golf 3 1.6

[X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var meg som "skulle bli anmeldt" for sota ruter rundtom. Kunne da fått en advarsel. Purken skal bare melke penger fra stakkarslige fattige studenter må dere da skjønne, er jo ikkeno mer.

 

Edit: No bot har jeg ikke fått ennå.

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår