Gå til innhold

Ble anmeldt i går.

Ranger emnet


eVicez

Anbefalte innlegg

  • Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Helt enig..

Blei stoppa med gamlebilen en gang(primeraen).Fikk beskjed om å fjerne sotinga foran,men der gikk politiet på en kjempe smell...hehe.for den bilen har orginal tona ruter foran...krangla med politiet ib over et kvarter før dem ga seg..hehe da gliste jeg..

eVicez

Jeg syns ikke de blå parklysa dine er noe skarpe jeg..møtte deg flere ganger igår/natt med drosja...syns dem er ganske fine jeg..

Politiet på kongsberg er blitt helt rabiate i det siste(kanskje dem har fått fugleinfluensa)hehe....her er min opplevelse med dem:.galanten blei nesten torpedert på esson natt til lørdag av politiet..jeg stod parkert ved pumpene,skulle inn å kjøpe mat.da jævlane kom i 120 inn på esso med forrestern,dem skulle stoppe en viss mørk grå civic som stod på parkeringa.dere fra kongsberg veit hvem det er...!!!han fikk kjøreforbud pga soting av ruter..

jeg sier bare en ting jeg..skjærp dere politi..bruk heller mer energi på idioter som ikke greier å oppføre seg når dem er på byn,og la vårs stakkarer som kjører være i fred..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! grrrr..........

 

vi snakkes ibyn etterpå..da kommer jeg med nybilen..

-03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt)

Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet her oppe i trøndelag er ikke så hissige på det der med lysbruk.

På en kveld møter jeg politiet sikkert 15-20 ganger opp og ned samme gata.

Jeg har kjørelys og tåkelys på.

Når jeg kjørte med blått parklys, brydde de seg ikke da heller.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han politikaren som anmeldte meg var jo faen så sint.

sku sett humøret hans. fy faen. Gadd ikke begynne

å diskutere med han en gang.

 

Artigste var jo at han andre fyren i politibilen begynte å

kikke rundt på bilen å synes den var fin. haha. lame drittsekker

VW mekaniker

Sertifisert DEFA alarm og tracker montør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blei du stoppa av forester'n? Det blei jeg! Han ene ullhue begynte å dytte på panseret og kikke på fjørene på stakkars bilen, spurte om vi hadde senkesett og greier. Da vare bare å finne tuv-papirer... Nei.. må vel ut litt i kvell, å få gassa fra seg. Skiltnumrene mine blei notert da jeg var i funkelia og... Hvor faan skal ungdommen få lov til å utfolde seg, jeg har jo betalt årsavgift og hele driten, åsså får jeg såvidt ikke engang lov å kjøre på veien.

 

Edit: de løktene dine: Er dem E-merka??

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

byen kaller...er ibyen om ca en halvtime...vi snakkes da...

neste helg er det minitreff på kongsberg..møt opp og lag litt liv ibyen....hele kvelden og natta..møte plasser.beckern(store plassen v/rimi og stasjon) og esso`n..vi snakkas..

-03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt)

Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm. poltiet har nok forskjellige grenser for hvor lenge man kan strekke strikken, alt etter som hvor du er hen, hvem polti det er osv.

Jeg kjører selv konsekvent med tåke park/nærlys alt etter som lys forhold. En gang blinka poltiet til meg i alle fall 10 ganger på 3-4 timer, ble aldri stoppa. Kjørte også i veien fra et kryss så det bråkte litt mye(kn-filter) de fulgte etter,men de stoppa meg ikke.. Men hadde jeg kjørt en typisk ungdoms bil hadde jeg nok blitt stoppa, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet her i byen har voldsomme humørsvingninger trur jeg... jeg kjører jo ALLTID på tåke+park, og har aldri blitt stoppa for det.. men nå har jo jeg gul-hvite parklys da... men les litt i kjøretøyforskriften så ser du at det faktisk er 100% tillatt å kjøre på tåkelys og parklys.. hehe..

http://www.kbg-gatebil.com

Audi A4 Avant 1,9TDi Quattro

Seat Leon TDi(solgt)

Må jo holde seg innenfor riktig konsern.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lov til å kjøre på dagtid ja, ikke på kveldstid. Dessuten er vel alt av blå lys forbudt tror jeg.

 

Men noen som vet hvordan det er med undercar-neon? Jeg mener, greit at de slår ned på blått neonlys under bilen, men hva sier de til f.eks. gult eller rødt? Slår de like hardt ned på slikt?

 

Sorry OT.

Mvh.

Daniel Gjerstad

[ ]1997 Vw Golf 3 1.6

[X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xenon har jo blåskjær i seg, ingen som sier noe på det, og med en

god reflektor vil lyset se ennå mer blått ut.

 

Tror ikke det er lov med lys under bilen, uansett.Er vel lov å ha på

når man står parkert, men ikke under kjøring. Ikke halshugg meg om jeg tar feil :D

VW mekaniker

Sertifisert DEFA alarm og tracker montør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lov til å kjøre på dagtid ja, ikke på kveldstid. Dessuten er vel alt av blå lys forbudt tror jeg.

 

Men noen som vet hvordan det er med undercar-neon? Jeg mener, greit at de slår ned på blått neonlys under bilen, men hva sier de til f.eks. gult eller rødt? Slår de like hardt ned på slikt?

 

Sorry OT.

 

JA! parker du er det vel lov så vidt jeg vet.. eneste litt unormale lyset som er lovlig på biler er Angel lights

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår