Gå til innhold

Ble anmeldt i går.

Ranger emnet

eVicez

Anbefalte innlegg

-jepp. Nei han sa at det var føreren som dem ville anmelde.. kunne nok helt sikkert anmeldt eieren, eller bare gitt oss en advarsel, eller gitt bot på stedet.. men sånn er det.. Regner med at saken min blir henlagt jeg, og skjer det noe mer der, så har jeg værtfall ikke sagt mitt siste ord i den saken ennå...

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja det er jo tross alt det eneste som teller... Litt andre ting enn om bilen er nylakkert og blank som har mer og si, det håper jeg du vet og!

hehe, var jo ironisk ment da vettu påsan :P

-IkLoma sa at den var shabby, og med shabby så ser jeg for meg herjebilen vi hadde for et år siden, det var den gammal opel omega med opprusta kanaler og hjulbuer. -Stod på esso, plutselig kom purken og spurte hvem sin bil det var :P Måtte jo si det som det var.. fikk kommentaren "ja, han så no litt shabby ut" fra onkel blå, så gliste onkel og lo litt, det gjorde vi og, også kjørte dem videre :D hehe Hadde masse morro med gamle omegan husker jeg. rullemalt svart med knust bakrute, fiksa ny med svart søppelsekk og gaffatape :P , kappa fjører og hjemmelaga eksos med en demper som det nesten ikke var noe innmat igjen i :D hehe.

Det jeg ville fram til var jo at den bilen jeg blei stoppa i ikke var no shabby, men ganske så pen utseendemessig. Kan legge ut et par bilder av den jeg:

linda240.jpg

linda240_2.jpg

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mente ikke at bilen du lånte var shabby men du viste vel at den ikke var 100% etter forskriftene. og uansett om du viste det eller ikke er det sjåfførens ansvar..

Joa :P Er ikke sur jeg, hvis det er det folka tror. Men min mening er at onkel blå reagerer feil, da det finnes haugevis med andre løsninger på onkel blå sitt aldri så lite problem. Personlig trives jeg best bak tonede/sota ruter...

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surt for deg, Stephan!

Synd purken ikke har bedre å ta seg til enn å lete etter bilen med sota frontruter, feil lysbruk, senking, gromme effektanlegg, osv. De har nok litt for lite å foreta seg om dagene.. :ass

[o] '12 BMW 520dAT M-sport

[x] '09 BMW 520dAT M-sport

[x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63"

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

[x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, var jo ironisk ment da vettu påsan :P

-IkLoma sa at den var shabby, og med shabby så ser jeg for meg herjebilen vi hadde for et år siden, det var den gammal opel omega med opprusta kanaler og hjulbuer. -Stod på esso, plutselig kom purken og spurte hvem sin bil det var :P Måtte jo si det som det var.. fikk kommentaren "ja, han så no litt shabby ut" fra onkel blå, så gliste onkel og lo litt, det gjorde vi og, også kjørte dem videre :D hehe Hadde masse morro med gamle omegan husker jeg. rullemalt svart med knust bakrute, fiksa ny med svart søppelsekk og gaffatape :P , kappa fjører og hjemmelaga eksos med en demper som det nesten ikke var noe innmat igjen i :D hehe.

Det jeg ville fram til var jo at den bilen jeg blei stoppa i ikke var no shabby, men ganske så pen utseendemessig. Kan legge ut et par bilder av den jeg:

ok. er ikke så shabby. utenom grillen da. den så litt sliten ut. soting er bra det men må jo regne med å bli stoppa med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. er ikke så shabby. utenom grillen da. den så litt sliten ut. soting er bra det men må jo regne med å bli stoppa med det.

Nei, den er faktisk ikke så værst til å ha gått 330k. Synd hu (eieren) ikke har tatt bilde bakfra og fra siden... Grillen blir jo sånn, når man prøver å lakke oppå krommen :P tror hu har gjort no med det nå, hvis jeg ikke husker feil. Syns hu er flink jeg :)

Surt for deg, Stephan!

Synd purken ikke har bedre å ta seg til enn å lete etter bilen med sota frontruter, feil lysbruk, senking, gromme effektanlegg, osv. De har nok litt for lite å foreta seg om dagene.. :ass

Er nettopp det som har blitt et større og større problem her i byen.. onkel blå har så lite å gjøre at de går etter de stakkars ungdommene :(

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider