Gå til innhold

Er ute etter bilder av Golf II med Schmidt modernline felger

Ranger emnet

audifanatic

Anbefalte innlegg

Er ute etter bilder av Golf II med schmidt modernline felger. Er ute etter dette til min bil, men er litt usikker på om de virkelig gjør seg på på en Golf II, er ute etter noe som ser klassisk ut og ikke sånn 90look

1136017865.jpg

Hvis det ikke blir schmidt så blir det nok antageligvis disse Keskin KT3 1728.jpg Men er usikker på om disse passer til "klassisk" look

Blir ikke akkurat noe styling på min Golf, så derfor så er jeg litt i stil til hva som egentlig passer ordentlig inn på bilen. Felgene blir kjøpt fra http://www.daekimporten.dk/

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke noe bedre enn dette...

min bil med slike felger på

Er det 8x15? Hvordan offsett og dekkdimensjon kjører du?

lurte på 8x15 med 195-45-15

Edit: Golfi. kan mekke dette i ps, men syntes ikke det blir troverdig nok, når jeg også er litt intersert i offsett og strekk. men PS modd gir en viss pekepinn på hvordan det ser ut. prøvde dubmodder, men syntes ikke det så bra ut der. ser bedre ut på ekte bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9x16"

show_image_stream.php?bid=13123091&dx=527&dy=395

Mer "sports" og 90-look-felger spør du meg. Du som skal kjøre "old school" bør velge noe annet. :)

Hva skal jeg velge da, er ute etter felger som er helt greie å ha på bilen. Er også viktig at jeg kan kjøpe de fra den linken over der og at de ikke koster alt for mye. Fikk ikke så mye i lønn, bare "litt" mere enn forventet. Hehe

er ute etter 8x15, og det mæ være kant. har sjekket ann div fra dubmeister.co.uk, men er usikker på leveringskostnader osv da det blir sendt med fly?

la også merke til at det var noen som hadde nevnt slike schmidt felger i "oldschool" felg tråden uten at noen kommenterte det som feil. Men men. :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider