Gå til innhold

Tråden om Golfen min

Ranger emnet

kimoajajaj

Anbefalte innlegg

• Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:) Er som regel noe brukbart som vandrer i nærheten av bocca;)

Ellers så står jeg på nippet til å legge inn bestilling hos bilradiospesialisten, men må bare sjekke hvor mye jeg får utbetalt denne måneden først.. (i morgen).

Gleder meg til å få lyd ;)

Noen som har erfaringer med Lightening Audio sine frontsett til 299,- som passer i original hullene fremme på dashbordet?

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slo til og satser på at lønna holder:)

Stereo Bestilt for den nette sum av kr 9008,- :)

Medregnet sub har jeg brukt 12500,- på stereo da.

Gleder meg som en unge til pakken kommer og jeg får starte monteringen:)

Glad jeg har alarm siden jeg legger ut om hva jeg har i bilen på nettet heeheh:) Er jo bare småtterier da, men mye for meg.

Vellvell tar bilder av alt når jeg får det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detaljer:

Sony CDX-M800 - CDXM800

Pris Kr. 3790,- (Black panel, fancy syns værtfall jeg)

Rockford Fosgate 401S - 401S

Pris Kr. 3095,- (2 x 200Watt Punch serie forsterker)

JBL GTO-953E - GTO953E

Pris Kr. 1190,- (6x9 høytalere)

Lightning Audio B1.35.2 - B1.35.2

Pris Kr. 295,- (front sett)

Basic sikringsholder - B10100

Pris Kr. 70,-

Basic 11040 - B11040

Pris Kr. 38,- (3stk 40A sikringer)

Basic 20,0 mm² Strømkabel trp.-rød - B20231/m

5 stk til Kr. 40,-

Basic 4# høyttalerkabel - B30165

4 stk til Kr. 25,- 4 Kr. 100,-

Basic 10818 - kabelsko for høyttalere - B10818

4 stk til Kr. 20,- 4 Kr. 80,-

Betalingsmåte: Oppkrav Kr. 150,-

TOTALSUM Kr. 9008,-

Må sikkert plusse på noen 100kr pga. at jeg også spurte etter jordings kabel til forsterker, og en ISO kontakt. (nevnte jo sef. at dette kunne jeg gjerne få med på kjøpet;)

Subn min er som nevnt tidligere en Audiobahn 2x12". Håper forsterkeren takler den på en bra måte.

Vellvell så var det kveld..

Takker for alle positive tilbakemeldinger så langt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stereo pakken min ankom postkontoret mitt på onsdag, gikk fort, nå venter jeg bare på å få penger på konto... har fått lønn men venter enda på penger fra moped salg.. dere skulle vist hvor irriterende det er og sitte i kassen (Post i butikk) og kjike ned på fine pakken med alle tingene mine i.. Hvis gud vil og alt går bra så er pengene på konto i løpet av morgen dagen slik at jeg får henta pakken.

Skal en tur til Harstad i morgen, så jeg håper de har fått inn sotfilm slik at bakruta kan sotes på nytt, og bli PERFEKT, håper jeg hvertfall..

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten oppdatering!

Fikk ut pakken med stereo ting i dag, før jeg begynner monteringen i morgen, må jeg dra til en kompis og hente suben samt signal kabler (nye monster cable). Kommer bilder av suben i morgen.

Bilder av ting jeg fikk i dag:

stereobord.jpg

stereogolv.jpg

tingene spredd ut over golvet

element.jpg

6x9`ne, hvis du lurer på hva jeg har kjøpt så se litt lenger opp.

frontsett.jpg

spiller.jpg

Ahh:) Liker denne jeg, er nesten helt svart når den er slått av,fulgte med fjernkontroll som betjener alle funksjoner, men man får jo også fram et annet display med knapper når man snur displayet. (blitzen sin skylt at alle "elementene" på displayet vises.

Så noen spørsmål:)

Jeg fikk med ISO kontakter til å koble på i bilen slik at ut/inn-taking av spiller blir enklere osv. Hvordan er det mest naturlig og koble den delen av kontakten som skal sitte i bilen, fast i ledningene i bilen? Kabelsko?.

Jeg er fri for kabel sko, så jeg lurer på om jeg lodder ledningene sammen og bruker krympe strømpe, det burde bli bedre enn det meste;)

Så et lite spørsmål, på sub utgangen til spilleren, så står det "Sub out MONO". MONO/STEREO ? Jeg har da vell ikke kjøpt noen mono forsterker? Har dette noe betydning eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider