Gå til innhold

Tråden om Golfen min

Ranger emnet

kimoajajaj

Anbefalte innlegg

Takktakk for alle hyggelig tilbakemeldinger ! :)

Ja Jonte, jeg kommer på døra ! :) Ich must der getåkelyse festen haben;)

Ellers så ble jeg litt paff her jeg satt, plutselig ser jeg en sjokk grønn golf som kommer kjørende. Cyanide som stakk innom:)

Vellvell

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er nok enig med "harrytufsen" her gitt...;) Bilen var fetere før med rs-front og jetta lys.Ser så kjedelig ut med vanlige fangere.Er ikke så fan av jetta front egentlig,men på akuratt din golf passet det bra!Har sikkert noe med fargen og gjøre...:)

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen jeg sliter med seriøse data problemer, kom hjem fra oslo i forigårs, maskinen rebooter av seg selv når (Etter det jeg har funnet) kobler til MSN , så nå har jeg fjerna driten. Noen andre som sliter med dette?. Var en som mente at det var et slags virus.

I dag fant jeg ut at jeg måtte forske litt på start problemene mine.

(bensinpumpa som ikke går når jeg slår på tenninga)

Jeg satte batteriet på ladding (var sef. tomt, batteriet er fette gåent), mens det stod på ladding fant jeg fram en ledning og festet den til + polen , og gikk så inn i bilen og holdt den mot sikring nr.5 (til bensin pumpa). Pumpa starta! :) Men den stoppet ikke, gikk hele tiden når jeg holdt strøm på den?.

Når man vrir på tenninga, så går den jo bare i en liten stund og så stopper den.

Antar at en ikke stopper pga. måten jeg koblet strøm til den?.

Må vell lage en egen post om det, slik at jeg får svar fortfort..

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen jeg sliter med seriøse data problemer, kom hjem fra oslo i forigårs, maskinen rebooter av seg selv når (Etter det jeg har funnet) kobler til MSN , så nå har jeg fjerna driten. Noen andre som sliter med dette?. Var en som mente at det var et slags virus.

Du har fått en orm som kalles blaster tenker jeg.. får en melding fra NT authority\system (NT myndigheter\system) om at RPC har foretatt noe uventa også vil jeg tro.. dette "viruset" gjør ingen skade på pc'n din men sender masse drit til windowsupdate etter den 16 i måneden.

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kimoajajaj

Det stemmer fint det du sier helios !

Hva gjør jeg med dette?.

Hvis det er win Xp du har så veit jeg hva du må gjøre, har hatt samma feiln selv!

gå inn på kontrolpanel, så går du på administrative verktøy , så går du på komponenttjenester, deretter trykker du på tjenester i konsolroten(menyen på venstre siden).

da får du opp en haug med mye rare navn på mye rart, bla deg nedover til du finner Remote Procedure Control (RPC), åsså tar du å høyreklikker på den, trykker egenskaper og deretter gjenoppretting

og velger "ikke gjør noe" i alle ruten der du kan velge noe!

Håper dette hjelper:D :D

Ford Taunus 1975 mod 2.8

Sierra 1986 mod 2,0

X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3

X-Golf Mk2 1985 mod 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by R|ppeR

Hvis det er win Xp du har så veit jeg hva du må gjøre, har hatt samma feiln selv!

gå inn på kontrolpanel, så går du på administrative verktøy , så går du på komponenttjenester, deretter trykker du på tjenester i konsolroten(menyen på venstre siden).

da får du opp en haug med mye rare navn på mye rart, bla deg nedover til du finner Remote Procedure Control (RPC), åsså tar du å høyreklikker på den, trykker egenskaper og deretter gjenoppretting

og velger "ikke gjør noe" i alle ruten der du kan velge noe!

Håper dette hjelper:D :D

eller så kan dette gjøre susen:

http://www.microsoft.com/technet/treeview/default.asp?url=/technet/security/bulletin/MS03-026.asp

eller:

http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.blaster.worm.html

Ford Taunus 1975 mod 2.8

Sierra 1986 mod 2,0

X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3

X-Golf Mk2 1985 mod 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider