Gå til innhold

Tråden om Golfen min

Ranger emnet


kimoajajaj

Anbefalte innlegg

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by kimoajajaj

Kommer innover på Søndag Cyanide, men skal en tur bortover i morgen for å sjekke forhold og gjøre nødvendige innkjøp..

 

Tar ikke golfen med meg nei, har jo ikke verksted fasiliteter..

 

Håper på å få tatt kjøre timer fort som faen..

 

Ahh.. I see. kanskje like greit å ha bilen stående hjemme når du likevel ikke har fått lappen. Meen, utimot vintern har du nok lappen i hånda.. Fin tid på året det :D

 

Er bare å ta kontakt, så loder vi litt grønn golf.. :)

'07 Mercedes C Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

 

Narvik er vell i grunn en ganske grei by og kjøre i, 2 gater og 2 rundkjøringer, dæts itt:)

 

Du vet sikkert hvor "Autolakk" holder til, du svinger ned der for å komme til der jeg bor.. Støa 27 heter det.

 

Hvor lang tid brukte du på lappen cya?.

 

Jeg har kjørt bra mye på landeveia, men aldri i by. Håper jeg klarer og ha lappen i løpet av 2 måneder, men man vet jo aldri hvor lang tid det kan ta pga. vente tider på oppkjøring, glattkjøring osv..

 

Faen å jeg vil ha lappen med en gang.. helvette heller.

 

Lode Trafikkskole, det må være tingen;)

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kimoajajaj

:)

 

Narvik er vell i grunn en ganske grei by og kjøre i, 2 gater og 2 rundkjøringer, dæts itt:)

 

Du vet sikkert hvor "Autolakk" holder til, du svinger ned der for å komme til der jeg bor.. Støa 27 heter det.

 

Hvor lang tid brukte du på lappen cya?.

 

Jeg har kjørt bra mye på landeveia, men aldri i by. Håper jeg klarer og ha lappen i løpet av 2 måneder, men man vet jo aldri hvor lang tid det kan ta pga. vente tider på oppkjøring, glattkjøring osv..

 

Faen å jeg vil ha lappen med en gang.. helvette heller.

 

Lode Trafikkskole, det må være tingen;)

 

Jess, vet hvor Støa er :)

 

Tror jeg brukte nesten 4 måneder på lappen. Men det ble en god del ventetid. + noen kjøretimer på å få bort uvaner :D (1 hånd på rattet, kjøre fort hele tida, sittestilling osv) Men det ordna seg etterhvert.. :)

'07 Mercedes C Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by cyanide

 

Jess, vet hvor Støa er :)

 

Tror jeg brukte nesten 4 måneder på lappen. Men det ble en god del ventetid. + noen kjøretimer på å få bort uvaner :D (1 hånd på rattet, kjøre fort hele tida, sittestilling osv) Men det ordna seg etterhvert.. :)

 

Er ikke det obligatorisk da? :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ska du bruke 2 mnd på å kjøre opp i Narvik..? lol

 

Æ har hørt at dem bruke sånn ca 2 mnd på å lære Narvik-væringan forskjell på bremse-clutch-gass plassering, og det e før de lære sæ å ta på beltet, stille sæte og speil å sånn.. :rolleyes:

 

Nei Amigo, æ trur nok du ska ta oppkjøringa i Harstad.. det e det som tæll der oppe. :D

Volvo V70 D5 Premium 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ClusterOne

Ska du bruke 2 mnd på å kjøre opp i Narvik..? lol

 

Æ har hørt at dem bruke sånn ca 2 mnd på å lære Narvik-væringan forskjell på bremse-clutch-gass plassering, og det e før de lære sæ å ta på beltet, stille sæte og speil å sånn.. :rolleyes:

 

Nei Amigo, æ trur nok du ska ta oppkjøringa i Harstad.. det e det som tæll der oppe. :D

 

nåh...:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår