Gå til innhold

Tråden om Golfen min

Ranger emnet

kimoajajaj

Anbefalte innlegg

Originally posted by Kimolaptop

Hehe golf er golf, ville være rart om en golf fks. var en polo?:op

Neida.. kommer jo ann på hva man gjør det til..

Jeg har brukt bortimot 33.000,- nå..

bah. jaja. folk har forskjellige interesser. men hvis man må bruke så mye på utseende osv for at det skal bli noe kult så er det faen ikke noe å samle på. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Integrale

bah. jaja. folk har forskjellige interesser. men hvis man må bruke så mye på utseende osv for at det skal bli noe kult så er det faen ikke noe å samle på. hehe..

Så dersom du må fikse en bil og koste på den litt så er den ikke noe å samle på?

Jeg synes kimo's golf begynner å bli temmelig kul etterhvert faktisk, og jeg liker vanligvis ikke nazistål ;)

Dette prosjektet har jo blitt virkelig bra etterhvert! Det blir jo noe helt annet å kjøre rundt i en bil hvis du virkelig har arbeidet med å få den slik du vil ha den, og lagt _mye_ tid og penger.

Kult prosjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordi du er homo..

Hvis den ikke er kul fra fabrikk, f.eks. en golf2, så kan den bli kul med en spoiler, senkesett og leppe.

Så hvorfor ikke gjøre det? Er vel ikke harry prosjekt fordet?

Bør ikke komme her å syte til oss som fikser opp bilene våre bare fordi du har dårlig råd og jobber som kommune arbeider..

"My new years resolution is 1280x1024"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sheriff

fordi du er homo..

Hvis den ikke er kul fra fabrikk, f.eks. en golf2, så kan den bli kul med en spoiler, senkesett og leppe.

Så hvorfor ikke gjøre det? Er vel ikke harry prosjekt fordet?

Bør ikke komme her å syte til oss som fikser opp bilene våre bare fordi du har dårlig råd og jobber som kommune arbeider..

hahahahahahha.nå holdte jeg på å si noe dumt, men det blir for klysete. haha. hva kjører du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) takktakk Sunny/sheriff !:)

Vell..Integrale, hvem gjør ikke ting med bilen sin?. En annen måte og si det på er at det kanskje ikke er så lett og bla opp så mange lapper som det trengs for å kjøpe en bil som er tøff i utgangspunktet, på en gang. Folk må da få lov til å ordne på bila sine.

Jeg har likt golf helt siden jeg var liten gutt. Var en kar som kjørte rundt i en Golf 1 som jeg syns var så tøff, dermed ble det bestemt at jeg skulle ha golf:)

Ellers så har jeg funnet ut at jeg vil ha et eller annet i bakruta, for å trekke oppmerksomheten litt bort fra den lille skjøyten som ble på sotfilmen.

Noen som har forslag til hva jeg kan ha?. Jeg drar til et reklame byrå og får dem til og lage tekst.

OBS, det må ikke være harry.

Jeg har rett og slett tenkt på:

Golf GTI ?

GTI 16V ?

?

Jeg skal sef finne fin font osv.

Det er vell kanskje mange som synes at det er harry, men jeg tør å vise hva jeg liker ! Hehe:op

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kimolaptop

Ellers så har jeg funnet ut at jeg vil ha et eller annet i bakruta, for å trekke oppmerksomheten litt bort fra den lille skjøyten som ble på sotfilmen.

Noen som har forslag til hva jeg kan ha?. Jeg drar til et reklame byrå og får dem til og lage tekst.

Hva med "Dream on" ?? :D

Hadde det selv i ett års tid helt til pusseren fcuk'a opp..

Volvo V70 D5 Premium 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey fellow golfers!

:) Kom med forslag på hva jeg kan ha i bakruta!.

Ikke så dumt det der clusterone!

Ikke noe nytt om bilen denne helga!

Men har hatt en del kjøretimer, så håper det blir lapp om ikke så alt for lenge:)

Har fått ADSL i leiligheten min nå, så jeg hadde egentlig tenkt å legge ut noen bilder på søndags kvelden (er hjemme nå) , men så gikk den ene hardisken min (40gig) til helvette, og jeg mistet derfor MASSE ting.. hadde ikke backup av bilde mapper som lå på skrivebordet osv.. kjipt... pluss musikk og video osv..

Vellvell... HÅper jeg får delene tilbake fra lakkering snart argh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider