Gå til innhold

Tråden om Golfen min

Ranger emnet


kimoajajaj

Anbefalte innlegg

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hva med å drite faen i å sette noe som helst stikkers og for en gangs skyld ha en KUL og clean golf på veien?. hvorfor skal alle være så forbanna harry?

 

Faen nå har jeg sett igjennom 20 sider her og selv om jeg holdt på å begynne å le av det første bildet:

merdeler%20002%20(Medium).jpg

 

ville jeg nesten kalle tråden, Prosjekt RÅNEBIL is born!

 

men så fortsatte jeg videre og titta at gutten faktisk har begynt å komme seg..

 

så ikke ødlegg hele prosjektet nå!

så faktisk bra ut dette du har gjort så langt

motorsport og tuning og alt slikt dritt faen kan du bare drite i å sette på bilen , HELST... så slipper du å bli sett på som enda en råne faen.....

 

 

pliiiiiz........

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

hva med å drite faen i å sette noe som helst stikkers og for en gangs skyld ha en KUL og clean golf på veien?. hvorfor skal alle være så forbanna harry?

 

Faen nå har jeg sett igjennom 20 sider her og selv om jeg holdt på å begynne å le av det første bildet:

merdeler%20002%20(Medium).jpg

 

ville jeg nesten kalle tråden, Prosjekt RÅNEBIL is born!

 

men så fortsatte jeg videre og titta at gutten faktisk har begynt å komme seg..

 

så ikke ødlegg hele prosjektet nå!

så faktisk bra ut dette du har gjort så langt

motorsport og tuning og alt slikt dritt faen kan du bare drite i å sette på bilen , HELST... så slipper du å bli sett på som enda en råne faen.....

 

 

pliiiiiz........

 

enig med rdl for en gangs skyld.. ikke klistre ned bilen din med møkk.

 

litt ironisk at han som sa det selv kjører rundt i en nedklistra ford, men han om det.

 

klistermerke == teit.

grønn og hvit, hva er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jamen nå har jeg noe INGEN andre på gata i norge har. jeg har en bil som faktisk KLER sitt utseende med dekalene samt at jeg gjør reklame for mine sponsorer....... det er noe helt annet ennå være fersk drittunge med vw motorsport i forntruta og TUNING på fangeren dsin bak og faen ikke ane hva noen av delene betyr!

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

jamen nå har jeg noe INGEN andre på gata i norge har. jeg har en bil som faktisk KLER sitt utseende med dekalene samt at jeg gjør reklame for mine sponsorer....... det er noe helt annet ennå være fersk drittunge med vw motorsport i forntruta og TUNING på fangeren dsin bak og faen ikke ane hva noen av delene betyr!

 

det er helt klart og tydelig din oppfatning av hvordan ting er..

men ikke alle er like enig i den første påstanden din hvertfall, hvorvidt det kler den eller ei.

 

men støtter den fersk drittunge med "se jeg har bare golf 1.6 men har golf gti i frontruta"-klistremerke.

 

samme som alle bmw 318'ene som er levert med M-powered motor, like teit det.

grønn og hvit, hva er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by projektRUST

samme som alle bmw 318'ene som er levert med M-powered motor, like teit det.

 

Et M-merke på en BMW kan bety mangt,

 

Som f.eks

- M interiør

- M understell

- M motor

- M ditt og datt

 

Men, jeg blir aldri klistre på noe sånt på min BMW :)

 

Dekaltrim er harry uansett om det står FORD og sponsorer eller BMW motorsport..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

 

Et M-merke på en BMW kan bety mangt,

 

Som f.eks

- M interiør

- M understell

- M motor

- M ditt og datt

 

Men, jeg blir aldri klistre på noe sånt på min BMW :)

 

Dekaltrim er harry uansett om det står FORD og sponsorer eller BMW motorsport..

 

fullt klar over at m-merket kan bety mye..

men poenget mitt var at klistremerker ikke gjør at bilen din går fortere, eller at den blir en sportsligere modell :]

grønn og hvit, hva er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt det før, men jeg sier det igjen: Jeg liker heller ikke fks "merke-motorsport" eller tuning og slikt...

Det er harry med mindre man virkelig driver på med det..

 

Men grunnen til at jeg vil ha noe i bakruta er at den har en del slike "riper" fra is skraping om vinteren i seg (vises veldig godt når man har sotet), pluss at jeg ville trekke oppmerksomheten bort fra den (så og si) usynlige lille skjøyten på sotfilmen.

 

Jeg vet ikke i hvilken grad "vanlige" folk bryr seg om slikt, men jeg er ganske så nøye med det jeg holder på med, og liker at ting blir så perfekt så mulig.

 

Bilen ser så kjedelig ut bakfra syntes jeg, men når jeg får på plass den biten av pakninga til luka som stikker utfor og for på et skilt, så ser det kanskje bedre ut..

 

Så ga jeg faen i det merke i bakruta da! :)

 

Ser ut som at det blir skruing på golfen til neste helg, har fri fra skolen på Torsdag og Fredag, så da blir det lang helg!

 

Fikk følgende deler:

 

Fremre motorfeste

Bensinpumpe i tanken

Register reim "kit"

Nye hjullager bak

Børster til dynamoen

Viftereim

Oljefilter

4 tennplugger

 

VEllvell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en Golf med noe i bakruta.... "Team VW" med to store VW logoer på hver side av teksten.... HUFF OG HUFF! Det ser IKKE kult ut....

 

Som om du skal ha noe der, ha f.eks en logo fra et produkt du har / bruker i bilen. F.eks MOMO, O.Z. Racing, Sparco osv... u name it! Aner ikke hva du har (MOMO vet jeg) så det var bare noen eksempler. Det er hvertfall bedre enn Team VW, VW Motorsport, VW Racing osv....

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg vanligvis ikke hva folk mener om meg og mine innfall, og heller ikke hvorvidt jeg betraktes som harry. Men jeg så et bilde av en Golf 1 med et klistremerke jeg fikk sans for. Det var det av VW-emblemet i ca 40 cm i diameter, et klistret på hver side av bilen, delvis over sidevinduet bak. Vurderer sterkt å kjøpe selv. Er dette:

 

1 Helt utenkelig

2 Harry

3 Greit nok

4 Go for it

5 Konge

1995 Volkswagen Passat CL

 

*1981 Golf GLS (skrota) *1986 Caravelle C (solgt) *1969 1300 T1 (solgt) *1988 Golf 1.8 (skrota) *1988 Audi 100 2.3E (solgt) *1995 Golf GL 1.8 (solgt) *1994 Audi 100 2.5TDI Avant (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VW Fanatique

Bryr meg vanligvis ikke hva folk mener om meg og mine innfall, og heller ikke hvorvidt jeg betraktes som harry. Men jeg så et bilde av en Golf 1 med et klistremerke jeg fikk sans for. Det var det av VW-emblemet i ca 40 cm i diameter, et klistret på hver side av bilen, delvis over sidevinduet bak. Vurderer sterkt å kjøpe selv. Er dette:

 

1 Helt utenkelig

2 Harry

3 Greit nok

4 Go for it

5 Konge

 

var dette en blå golf 1?

hørtes ut som en viss riisern sin..

 

jeg stemmer på 1 OG 2 !!

 

UBERKILL :]

 

men som alltid, det er min mening..

grønn og hvit, hva er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår