Gå til innhold

Tråden om Golfen min

Ranger emnet

kimoajajaj

Anbefalte innlegg

• Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bestilte et dørhåndtak til venstresiden foran nå, hos NBS, så da regner jeg med at venstre døren blir biff.

Høyre døren er OK å lukke opp, men den må slamres jævlig hardt igjen for at den skal gå igjen.

Dette kan vell ikke ha noe med selve dørhåndtaket å gjøre?.

Kan det være pga. slakk dørhengsel?.

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Golfg60syncro, der er vell bare en stolpe? så da er det vell kun den som kan justeres? :)Eller?

Finner sikkert ut av det til helga.

Det var denne typen:

Led Bulb nr 112-L

Diode in a little osram-socket - 1,2w - 2x3mm powerfull diffuse blue. Used for dashboard in VW, Seat and likely.

--------------------------------------------------------------------------------

EUR 8,84

Vurderer om jeg skal bestille meg noen røde pærer, bare for å se hvordan det blir.

Forresten, noen som har skiftet pære i varmevelgern, og fått den sammen igjen ? Vet at den må brekkes sund for å få det til..

Tullfære det der..

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sonick

Den låse tappen som sitter i dør karmen - som døra griper tak i justeres ved å løsne hele driten med en 15?mm fast nøkkel .. etterpå kan den justeres inn og ut - juster den litt ut - og teit til igjen - prøv om alt er fint nå ...

takk..hehe..begynner å få samme problemet på min..jævla iriterende :mad:

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kimoajajaj

Vell, jeg vet ikke om en bra grunning mot rust jeg, såe.. :)

Et fett uansett. Tar av takluka til sommern og lakker alt framfor takluka, og skjøyter ved siden av takluka..

tectyl hjelper ikke mot rust. tectyl er som svart tyggegummi under bilen din som demper all dritten som flakser opp og prøver å skrape av lakken på undersiden av bilen din.

å legge tectyl oppå rust er som å be om mer rust, gjør det skikkelig, slip ned med f.eks stålbørste og legg syregrunning og lakk over.

Originally posted by Vantage

Du må bytte hele driten, det går ikke å bytte pære i den.. den koster ikke all verden ny.. Det er den til varmluft, friskluft osv du mener? Der viftebrytern sitter? Prøvde en gang å bytte denne.. Det anbefales ikke..

denne er jo usakelig enkel å bytte ut med en blå diode for eksempel, du deler klarplasten forsiktig fra ramma med en skarp kniv, river ut lampa og limer inn ei diode. Så limer du sammen igjen klarplasten mot ramma, og voila. Er ikke noe problem det!

grønn og hvit, hva er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vantage: Jeg har bytta pæra i den varmluft/kald greia. borra ut den pæra som sto der med et passende bor. smalt inn et klips som holder den nye pæra på plass så var det bare å lodde på 2 ledningstumper med kabelsko på. Blei fornøyd jeg.

(x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt)

(o) Vw Vento 94mod

(o) Vw Caravelle 1,6d 89mod

(o) Vw Boble 1200 64mod

(x) Vw Boble 1300 66mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider