Vantage Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 hehe.. har aldri hørt om andre som har "overstellsbehandla" bilen før.. Hadde vel gjort som Speedy, og smelt på litt grunning og lakk.. Har du forresten huska på å fylle blinklysojle? ;p Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Oktober 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Vell, jeg vet ikke om en bra grunning mot rust jeg, såe.. :) Et fett uansett. Tar av takluka til sommern og lakker alt framfor takluka, og skjøyter ved siden av takluka.. Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Oktober 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Bestilte et dørhåndtak til venstresiden foran nå, hos NBS, så da regner jeg med at venstre døren blir biff. Høyre døren er OK å lukke opp, men den må slamres jævlig hardt igjen for at den skal gå igjen. Dette kan vell ikke ha noe med selve dørhåndtaket å gjøre?. Kan det være pga. slakk dørhengsel?. Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Du justerer det med å flytte på den "stolpen" døra slamres imot... Denn greia som sitter på B-stolpen, og døra "klipser" seg fast i når du smeller igjen... 2 svære stjerneskruer tror jeg.... + at det er greit å ha den teflongreia på plass der..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Oktober 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 aha nice ! Så det lar seg altså fikse:) Jeg må altså justere denne "mot" døra slik at "devicen" på døra lettere huker tak i stolpen som den skal feste seg i. Er jo så flaut å måtte slamre igjen døra med all makt.. Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Husker ikke hvilken av dem det er du flytter på... Men det ser du...... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Forresten.. for å gå litt tilbake.. hvem av diodene på dioder.dk var det du bestillte.. som passa rett i holderen? Er jo faen meg en haug å velge mellom.. Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Oktober 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Golfg60syncro, der er vell bare en stolpe? så da er det vell kun den som kan justeres? :)Eller? Finner sikkert ut av det til helga. Det var denne typen: Led Bulb nr 112-L Diode in a little osram-socket - 1,2w - 2x3mm powerfull diffuse blue. Used for dashboard in VW, Seat and likely. -------------------------------------------------------------------------------- EUR 8,84 Vurderer om jeg skal bestille meg noen røde pærer, bare for å se hvordan det blir. Forresten, noen som har skiftet pære i varmevelgern, og fått den sammen igjen ? Vet at den må brekkes sund for å få det til.. Tullfære det der.. Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Det er "stolpe" i B-stolpen, og "klips" i døra..... Det er den greia på B-Stolpen du jusser tror jeg.... Kan løsnes, og dras inn og ut..... Du ser det lett når du fikler litt på det...... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Oktober 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 ok glimmers!:) Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Den låse tappen som sitter i dør karmen - som døra griper tak i justeres ved å løsne hele driten med en 15?mm fast nøkkel .. etterpå kan den justeres inn og ut - juster den litt ut - og teit til igjen - prøv om alt er fint nå ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Originally posted by Sonick Den låse tappen som sitter i dør karmen - som døra griper tak i justeres ved å løsne hele driten med en 15?mm fast nøkkel .. etterpå kan den justeres inn og ut - juster den litt ut - og teit til igjen - prøv om alt er fint nå ... takk..hehe..begynner å få samme problemet på min..jævla iriterende :mad: Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Du må bytte hele driten, det går ikke å bytte pære i den.. den koster ikke all verden ny.. Det er den til varmluft, friskluft osv du mener? Der viftebrytern sitter? Prøvde en gang å bytte denne.. Det anbefales ikke.. Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Originally posted by kimoajajaj Vell, jeg vet ikke om en bra grunning mot rust jeg, såe.. :) Et fett uansett. Tar av takluka til sommern og lakker alt framfor takluka, og skjøyter ved siden av takluka.. tectyl hjelper ikke mot rust. tectyl er som svart tyggegummi under bilen din som demper all dritten som flakser opp og prøver å skrape av lakken på undersiden av bilen din. å legge tectyl oppå rust er som å be om mer rust, gjør det skikkelig, slip ned med f.eks stålbørste og legg syregrunning og lakk over. Originally posted by Vantage Du må bytte hele driten, det går ikke å bytte pære i den.. den koster ikke all verden ny.. Det er den til varmluft, friskluft osv du mener? Der viftebrytern sitter? Prøvde en gang å bytte denne.. Det anbefales ikke.. denne er jo usakelig enkel å bytte ut med en blå diode for eksempel, du deler klarplasten forsiktig fra ramma med en skarp kniv, river ut lampa og limer inn ei diode. Så limer du sammen igjen klarplasten mot ramma, og voila. Er ikke noe problem det! Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpeTTeT Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Vantage: Jeg har bytta pæra i den varmluft/kald greia. borra ut den pæra som sto der med et passende bor. smalt inn et klips som holder den nye pæra på plass så var det bare å lodde på 2 ledningstumper med kabelsko på. Blei fornøyd jeg. Siter (x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt) (o) Vw Vento 94mod (o) Vw Caravelle 1,6d 89mod (o) Vw Boble 1200 64mod (x) Vw Boble 1300 66mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg