Gå til innhold

Tråden om Golfen min

Ranger emnet

kimoajajaj

Anbefalte innlegg

• Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tekst til å ha i bakruta, men da må bilen være skikeleg rask, hehe

"Catch me if you can" er ikke sikker på om det er rett skrevet men, har virkelig lust på det i min bil når eg får ny motor :D så får dere si va dere mener om det er harry eller hva nå enn dere mener :rolleyes:

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig litt gode nyheter ! :)

Fattern (er han som konverserer med lakkeren, gammel kjenning) ringte lakkeren i dag og spurte hvordan det gikk med panseret + de andre delene som ble levert til lakkering, han fikk beskjed om de skulle lakkes i morgen! :) Ble skikkelig glad jeg, at det endelig blir gjort. Så da regner jeg med at jeg endelig får det til neste helg, det blir snadder.

Rust racer, greit nok at det kanskje ikke var det mest geniale å smøre på, men det blir vell neppe værre tror jeg, men du har sikkert rett i det du sier. Jeg slipte uansett vekk den rusten som var der. Det var egentlig ikke så ille som jeg trodde, var stortsett bare lakken som flasset.

Vellvell.....

Montro hvor mye en skraphandler tar for viftebryter-opplegget, slik at man kan bare bytte hele dritten eller evt. bruke den som prøve-prosjekt..

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett.. greit nok at det går greit å borre, kutte løs denne, men jeg mener jeg ga noe sånt som rundt 200spenn for den hos møller.. dermed er det like greit å kjøpe den der, hvis du ikke vil ha en annen farge på lyset.

Å kjøpe den hos en skraphandler er ikke å anbefale, ettersom dette er noe som ryker etterhvert, skal du være heldig hvis du finner en på skrapen som er i orden.

Hvis du skal ha noe å prøve på, så er det jo bare å putte den i lomma på skrapen.. hehe.. lyset funker antagelig ikke uansett, så jeg vil ikke kalle det ordentlig tyveri..

Men som sagt.. tror jeg ga rundt 200kr ny for den, så jeg ville ikke gitt all verden for en brukt en hos høggis uansett..

Hvis du skal ha blått lys i din, og den er gåen, så ville jeg brukt den som prøveprosjekt først jeg.. mest sannsynlig går det veldig greit å bytte dioden, bare du har litt lim.

Lykke til iallefall.. fet bil..

Keep on Golfin'

:D :D

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kimoajajaj

Endelig litt gode nyheter ! :)

..

Rust racer, greit nok at det kanskje ikke var det mest geniale å smøre på, men det blir vell neppe værre tror jeg, men du har sikkert rett i det du sier. Jeg slipte uansett vekk den rusten som var der. Det var egentlig ikke så ille som jeg trodde, var stortsett bare lakken som flasset.

..

om du la tectyl rett oppå bart stål må du nok snart belage deg på å slipe ned igjen og gjøre det på nytt :)

sånn er det nok bare :)

grønn og hvit, hva er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tectyl trekker ikke til seg vann, så noen stor fare er det ikke.

Men om du lakker så holder det lengre, og ser mye penere ut.

Vær og vind sliter nok bort den tectylen. Litt sol og du har deilig tectyl over hele taket ditt etter en kjøretur.

Vask det bort med whitesprit, og begynn på nytt :)

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider