Gå til innhold

Tråden om Golfen min

Ranger emnet

kimoajajaj

Anbefalte innlegg

Originally posted by remster

jepp. vaske bilen i kveld eller.no parkerer den varmt så :P

men er vel også washi washi. looks good, smells go.... washie washie.

Jah... Tok meg den frihet å skrive den om :P

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vellvell så kan jeg vell si meg ferdig med bilen utseende messig, for denne gang ! :)

Avslutter helga med blandede følelser, veldig deprimert over at bilen fortsatt ikke går på alle sylindrene, selv etter at jeg skiftet alle pluggledningene og plugghettene, så det var en stor nedtur, men håper det ordner seg. Ellers så monterte jeg fangeren i dag, og ble ganske fornøyd med det.

Her kommer en del biler, og ja jeg er klar over at noen ikke er i fokus, faens HP kamera !:)

fangergulv.jpg

Fangeren inne i stua etter montering av tåkelys

start.jpg

En fin høst morgen..

startt.jpg

golopp.jpg

Måtte få den litt høyere slik at det ble lettere og montere

golfhoire.jpg

Så var jeg altså ferdig

golfvenstre.jpg

golfforan.jpg

front2.jpg

front.jpg

Det holdt ikke å jorde tåkelysene i tåkelys festene, (til en hviss grad) så jeg skal ordne bedre jording neste helg, derav ingen bilder med tåkelys.

Nå må jeg bare få se å vaska bilen og tatt noen ordentlige bilder!

Vellvell får håpe jeg får ordning på det problemet at den ikke går på sylinder nr. 4 , etter at jeg byttet tennplugger! (se egen tråd)

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dem kan tette seg ja.. eller kanskje du har fått no drit i manifolden som ligger og tetter for lufta.. veit jo aldri..

Men har du sjekka om det er gnist på pluggen da?

For hvis det ikke er det, så er det ikke no vits i å begynne å demontere masse annet.. da ligger jo feilen i tenninga.

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

passer veldig fint med svarte blinkere på den fronten syns nå jeg men, hvite kan bli veldig skjærende på linjene. funker på min men svart er veldig pent på en mørk farge.

men skilt er alltid et problem. kappa det på forrige golfen. hadde 2 eu kontroller med det og ingen påbemerkninger + stoppa av politi flere ganger med kappa skilt uten at de sa noe. bare gjøre det pent.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for høyt. stikker enten over eller under. kappa det inn rimelig bra.

litt skakt ved toppen etter en glipp med stikksaga. men ellers ble det ganske bra. se på bilde. ser glippen over 1 tallet.

kappa på siden også. for å få formen tilnærma lik det orginale. så man ikke så det så lett.

skummel_nede.jpg

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider