Gå til innhold

Tråden om Golfen min

Ranger emnet

kimoajajaj

Anbefalte innlegg

Originally posted by Cheron

Kanskje jeg skal ha grilllist likevel..... gruble gruble.... Har valgt å ikke ha pga ALLE har.. Men er jo litt tøft da... Gruble gruble.......

Kan se bilen på de siste bildene under "Bilen"...

http://home.online.no/~leifesol/index.cfm

Syns egentlig det er veldig pent uten grill list, din var jo fin da.

blir tøff golfen nå kimoajajaj (rart nick?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fine biler her ja!

Vemund ! .. Får skaffe deg en ny skyss nå, så kan vi lage en skikkelig tråd her vi og.. Om bilene våres! Gjøre noe morsomt!

Blei fin bilen din Kimojajaj(??)!

Få senka den enda litt mer nå, og ha på no større felger ;)

Sehr Gut!!

-S

2000 Audi A6 2.4 quattro

------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe sfinx, tror ikke mer senk og større felger er gunstig for de veiene bilen min kommer til å rulle på... ! :) Ille nok allerede..

Ellers så sitter jeg her litt halv svett under arma nå, hadde nettop kjøretentamen, og min oppfatning av resultatet var hvertfall at den var bestått, og han sa han skulle bestille oppkjøring, så da blir det GTI on da road soon :) hehe =)

Ellers så har jeg jo enda det problemet som plutselig kom etter pluggskift,oljeskift og oljefilter skift (ikke at jeg tror det er grunnen da) at den går på 3 sylindre. I morgen får jeg ny fordeler+rotor+helle kondensfjerner på tanken, så jeg håper det ordener seg da. Pluggledninger/hetter har jeg jo allerede skiftet uten resultat...

Vellvell... Får jeg bilen til å gå ordentlig så blir det vell vasking og en liten photosession kanskje..

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke hell på noe sånn shit som kondensfjerner. har ikke noe å si på om den går på en sylinder. og hvis du absolutt trenger noe for å fjerne vann på tanken bruk blåsprit. kondensfjerner bare skiller det ut. blåspriten blander det så det faktisk blir med bensinen ut også. trenger bare å helle på 1 deciliter ca.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men har du prøvd å kjøre en litt lenger tur en ut av garasjen med bilen? Prøvd å kjøre den skikkelig varm f.eks?

Biler har ikke godt av å stå stille, eller bare bli svippkjørt med.. kanskje den bare begynner å bli utolmodig og sier ifra.

"Ta meg med på en luftetur, jeg lengter etter å legge fra meg no gummi".. Hehe.. :D :D

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en delebil som vi driver og hogger nå. så hvis noen trenger div deler, karosseri evt andre ting dashbord har et sett dørtrekk + noen baklykter sideblinkere side skjermer panser++++ se på bildene. motoren er borte alt. den skal vi ha selv. girkassa trengte jeg plutselig ikke så hvis noen evt er interisert så kan de legge inn bud på den. bakluke selges evt med rute + vinge hvis budet er bra nok. dette haster egentlig veldig siden bilen blir hugd ferdig på mandag og da går den i pressa. si i fra asap om man vil ha noe. dette går også for en billig penge mye av det.

ta kontakt på pm eller enda bedre sms 93263166

fjerner tråden på tirsdag kimose her

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for den GolfAndreas ! :)

Jeg feirer i kveld, siden bilen nå går på alle 4 sylindre !:)

Var en innsprøytnings dyse som var tett... gjorde den ren selv, men regner med å måtte bytte den, for man skal vell ikke gjøre slikt selv.

Fikk også ordnet tåkelys i helga, så nå er alt bare velstand.

Eneste jeg oppdaga var at jeg mangler parklysene av en eller annen grunn.. noen som vet ?

:) Nå mangler bare lappen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe jeb:)

Nå nei du, pengene kommer ikke inn så lett som du tror:)

Noen som har noen forslag til hvordan jeg kan få festa pakninga til bakluka? den har løsnet der nede ved skjøyten.. sicaflex?

Skal vaske bilen og ta bilder av den ut i uka, blir laang helg pga fri på torsdag og fredag.. looking forward to it:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det på tide med en liten skriftlig oppdatering...

Ordnet parklysene idag, det var ikke værre en å koble sammen de lednignene som før hadde gått til langlysene i den gamle grillen... pussige greier:)

Limte også fast pakninga til bakluka, med svart sicaflex, det blir nok bra, selv om det kanskje ikke er rette måten å gjøre det på.

I morgen får jeg innsprøytningsdysa, så da skifter jeg den.

Ellers så bestilte jeg forsikring i dag, delkasko i faren min sitt navn, 6064,- pr år... ganske rimelig..

Skulle jo hatt kasko, men sånn er livet:)

Henter ut skilta etter at jeg har hatt oppkjøring i neste uke..

Gjett hvem som gleder seg !:) Får håpe oppkjøringa går bra, jeg kommer nok til å være ganske nedbrutt hvis jeg skulle stryke, selv om life goes on, eller... :) Men det skal gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider