Gå til innhold

Tråden om Golfen min

Ranger emnet

kimoajajaj

Anbefalte innlegg

hehe.. da er det jo ikke noe sak.. her skal bilen vises innen en mnd. ellers ryker skiltene.. ene tassen på biltilsynet er totalt maktsyk.. han har tilogmed kjørt spett gjennom nye kanaler og sagt: "Her er det bare rust, fix det!" faen ikke lett å få noe godkjent ombygd her heller.. iallefall ikke hvis du møter på han..

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har en her også som er litt "ivrig".. Går rykter om at han kjører rundt på kveldene å "ser seg ut" biler med harrystyling som han skal ta..

Stoppa meg i golfen å skulle se godkjenning på senkesett, felger og monovisker. TUV papirer holdt ikke, siden han ikke kunne tysk. Felga var 7x15 med 195/50. Det er vel det nærmeste man kommer orginal dim på 155x13. Men, nei. Ble mangellapp da..

'07 Mercedes C Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Fr3ddy-

Hvorfor runde lykter? Det ekke no fint spør du meg...:o

kanksje pga. at det er en golf... Synes nå de firkanta lyktene kan holde seg til jetta jeg.. har ingenting på en golf å gjøre..

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Fr3ddy-

Hvorfor runde lykter? Det ekke no fint spør du meg...:o

Dette er en Golf 2. Den er solgt med runde lykter orginalt, med et unntak. Golf Rallye, den har firkantete lykter.

Og det er vel smak og behag om hvilken form du vil ha på lyktene. Eller hva?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Hørte noen snakke på bussen i dag., om at reglene for soting av bakvinduet var endret. Det var nå ikke lovt til å sote mer enn så og så mange prostent.. sikkert bare noen jabba kuker som jabba.

Ellers så er det jo oppkjøring i morgen, og penger til skilt/årsavgift/registrerings avgift står på konto...

Jeg er forberedt på at det værste kan skje,men jeg håper da så inderlig at det blir full klaff på V6 i første løp..

Når det gjelder mods på bilen, så blir det sansynligvis ikke noe mer før til sommeren, eneste er at jeg får hvite sideblinkers når jeg kommer hjem, men det utgjør jo ikke store forskjellen egentlig..

Til sommeren har jeg følgende planer..

90 dører med lakkerte speil

Større "spoiler" på bakluka, den som de selger hos NBS

Fjerning av emblem på bakluka

Noen mere naturelle baklykter, litt mer proff liksom

Det er det foreløbige... er litt usikker på dette med skjørt og sånt..

Jeg syns det er best med reelle planer, ingenting er som folk som legger ut i det store og lange om hvor mye de skal kjøpe osv, og så blir det aldri noe av det... meningsløst spør du meg

:rolleyes:

Blir vell sikkert litt bilde taing nå som jeg får bilen på veien, forhåpentligvis.

Fy faen dette med sertifikatet tok lengre tid enn jeg trodde...

Vellvell:)

Men nå må jeg brenne meg en U2 plate, det er digg musikk, minner meg om den første dagen i golfen min:)

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte noen snakke på bussen i dag., om at reglene for soting av bakvinduet var endret. Det var nå ikke lovt til å sote mer enn så og så mange prostent.. sikkert bare noen jabba kuker som jabba.

Tviler på dette. Finnes mange biler der "bakrutene" er fjernet. Som f.eks Transporter, der er det bare metall istedet for rutene, du ser formen av dette også. Og disse finnes vel også uten bakrute. Så du har lov å sote alt fra bakom frontdørene helt svart om du vil. Et krav er at du må fjerne midtspeilet om du ikke kan se ut bakruten..

Jeg syns det er best med reelle planer, ingenting er som folk som legger ut i det store og lange om hvor mye de skal kjøpe osv, og så blir det aldri noe av det... meningsløst spør du meg

Kjenner meg igjen, men fikk aldri fullført planene med Golfen pga kræsj. Vi får se hvor langt jeg kommer med BMW'n :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kimoajajaj

:)

Ellers så er det jo oppkjøring i morgen, og penger til skilt/årsavgift/registrerings avgift står på konto...

Jeg er forberedt på at det værste kan skje,men jeg håper da så inderlig at det blir full klaff på V6 i første løp..

Når det gjelder mods på bilen, så blir det sansynligvis ikke noe mer før til sommeren, eneste er at jeg får hvite sideblinkers når jeg kommer hjem, men det utgjør jo ikke store forskjellen egentlig..

Til sommeren har jeg følgende planer..

90 dører med lakkerte speil

Større "spoiler" på bakluka, den som de selger hos NBS

Fjerning av emblem på bakluka

Noen mere naturelle baklykter, litt mer proff liksom

Det er det foreløbige... er litt usikker på dette med skjørt og sånt..

:rolleyes:

Blir vell sikkert litt bilde taing nå som jeg får bilen på veien, forhåpentligvis.

Fy faen dette med sertifikatet tok lengre tid enn jeg trodde...

Vellvell:)

Men nå må jeg brenne meg en U2 plate, det er digg musikk, minner meg om den første dagen i golfen min:)

Når jeg og en kamerat av meg skulle sote rutene hans hadde far has en sånn bok om hva var kriterier på eu kontroll( han har bil verksted) der sto det at hvis bilen hadde inner speil skulle det være mulig og se ut bak ruta.. pga blå lys osv..

Ut i fra det var det vel ikke noe mere som jeg husker.. så kan nok ha på det du vil bak så lenge ruta ikke er malet igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider