Gå til innhold

Tråden om Golfen min

Ranger emnet

kimoajajaj

Anbefalte innlegg

• Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan vell ikke bli så sinte da.. jeg skal jo trossalt ha det ordentlige skilte liggende i baggasje rommet.. :)

Angående bilen så har det ikke skjedd noe med den siden sist, er jo egentlig ferdig med den for denne gangen for å si det sånn..

Dårlig penge-tider desverre..

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Vellvell nå har det jo blitt en del mil bak rattet på golfen, og jeg må si meg fornøyd, det eneste som jeg muligens blir nødt til å gjøre noe med, er instrument belysningen, den blir for skarp, blir blenda og mister mye sikt framover på kveldene.. litt kjipt i tillegg til at jeg får vondt i øyene.

Ellers så kom jeg jo inn til Narvik i går kveld sammen med søstra mi. Vi kjørte litt rundt i byen, klokka var vell . 22.30 eller noe sånt, jeg kjørte med park/tåkelys. Jeg kom kjørende opp en bakke i 1. giret, så ser jeg at det står en bil litt lenger oppe i gata som plutselig flasher med 100000metringene sine til meg. Jeg aner uråd, og joda, bilen er hvit, blåe lys på taket og noe blå skrift på sida. Nærvene kommer og bilen ruller opp på siden av meg, den sure politi gubben spørr hva slags lys det er jeg bruker, og sier at jeg må bruke lys som lyser opp veien framover, og jeg sier meg helt enig. Han sa at det vanligvis var 1000kr rett ut av lomma, men siden han ikke var på patrulje, så fikk det gå for denne gangen.. ! :) Jeg slapp bota, men jeg fikk en litt dempet stemning resten av kvelden da.. :rolleyes:

Vellvlel her er noen bilder som jeg tok av bilen like før jeg dro hjemmefra:

golifro.jpg

golifrol.jpg

golifrom.jpg

Vellvell dett var dett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kimoajajaj

:)

Vellvell nå har det jo blitt en del mil bak rattet på golfen, og jeg må si meg fornøyd, det eneste som jeg muligens blir nødt til å gjøre noe med, er instrument belysningen, den blir for skarp, blir blenda og mister mye sikt framover på kveldene.. litt kjipt i tillegg til at jeg får vondt i øyene.

Ellers så kom jeg jo inn til Narvik i går kveld sammen med søstra mi. Vi kjørte litt rundt i byen, klokka var vell . 22.30 eller noe sånt, jeg kjørte med park/tåkelys. Jeg kom kjørende opp en bakke i 1. giret, så ser jeg at det står en bil litt lenger oppe i gata som plutselig flasher med 100000metringene sine til meg. Jeg aner uråd, og joda, bilen er hvit, blåe lys på taket og noe blå skrift på sida. Nærvene kommer og bilen ruller opp på siden av meg, den sure politi gubben spørr hva slags lys det er jeg bruker, og sier at jeg må bruke lys som lyser opp veien framover, og jeg sier meg helt enig. Han sa at det vanligvis var 1000kr rett ut av lomma, men siden han ikke var på patrulje, så fikk det gå for denne gangen.. ! :) Jeg slapp bota, men jeg fikk en litt dempet stemning resten av kvelden da.. :rolleyes:

Vellvlel her er noen bilder som jeg tok av bilen like før jeg dro hjemmefra:

golifro.jpg

golifrol.jpg

golifrom.jpg

Vellvell dett var dett..

Grattis med lappen!

Det var en kjempefin Golf. Kos deg med den, og bruk hue når du er ute og kjører. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by remster

det er ikke ulovlig å kjøre med Park og spredere da. hadde du kjørt med vanlig kjørelys og spreder er det noe helt anna.

hvis han hadde prøvd å gi deg bot så kunne du bare nekta. så enkelt er det.

Det er ulovlig å kjøre med park og spredere når det er mørkt ute. Da skal man kjøre med nærlys og kun dette.

På dagtid når det er lyst ute, er det lov å kjøre med park og spredere.

Det er ikke tillatt å kjøre med kombinasjon av spredere og nærlys, hverken når det er lyst eller mørkt ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe:)

For en uflaks jeg har!

Var og kjørte i byen i stad, plutselig begynner viftereima og slure, uten at jeg skjønte hvorfor. Reima var stram og fin når jeg dro hjemmefra..

Jeg kjørte inn i et parkeringshus hvor det var lys, der så jeg at det staget til dynamoen hadde løsnet, skruen som hadde gjenget seg ut fra motoren.

Så måtte jeg finne tak i verktøy, som ikke er så lett, men var da en kompis som hadde en 13 og 17 nøkkel (europris vell og merke) som jeg ble hjelpen med. Dro så ned til amfi senteret og rusla inn på Jernia, og heldigvis hadde de en litt for lang 10mm skrue, men det var bare å legge på en mutter som mellomlegg. Jeg stramma reima og alt ble i skjønneste orden.. var skikkelig ekkelt å kjøre med viftereim gnelling, det er noe dritt !

Var bare det jeg ville dele med dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider