Gå til innhold

Tråden om Golfen min

Ranger emnet

kimoajajaj

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heihei lenge siden sist! :)

Har ikke skjedd noe med bilen i det siste, grunnet min økonomiske situasjon! Bor jo på hybel osv. og det er dyrrrt.

Har juleferie nå, og min mors utstabile laptop er ikke alltid like lett å ha med å gjøre, derfor må jeg vente til jeg kommer tilbake på hybeln før jeg får opp noen nye bilder.

Har kjørt 2000km snart, og golfen går som en klokke;) Gleder meg bare til sommern slik at man kan gi på uten å spinne så jævlig!

Ellers så hadde jeg en ganske traumatisk kveld igår. Søstra mi og en veninne skulle selvfølgelig ha meg til å kjøre dem på bygde fest. Dette var ille nok, for jeg hater folk som ikke har forståelse for hva en bil er, folk som ryr inn i bilen uten å banke snø av føttene, neste investeringa til bilen får vell bli en lensepumpe ;)

Uansett så kom jeg kjørende forbi festlokalet like i det festen var slutt, plutselig var det noen karrer som blokkerte veien og stoppet meg for å be om å få sitte på. Jeg låste umiddelbart passasjer døren, men så var det en jævel som var 1mm fra å knuse ruta på passasjer døra, stod å banket å banket for at jeg skulle åpne, til slutt klarte han å rive opp døra, selv om den var låst. SATAN så sur jeg var. Var delvis en kjenning som gjorde det, så jeg kjørte han dit han skulle, (bare noen km), jeg vet ikke hvordan det kan ha seg at han fikk opp døra når den var låst, virket ikke som at det var noe som ble ødelagt heller...

Jeg hater folk som tror at en bil er en bruksting, for det er den ikke i midt tilfelle ! ;) neida... eller.. hehe jaja

God jul alle sammen !

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører rundt med softgun i bilen jeg.. fulle folk ser ikke forskjell alikevel, så den gjør nytta si.. Morro å se folk backe unna.. brukt den bare 3 ganger da, men den har funket hver gang. Kjørte noen til bygdefest engang jeg også, det var liksom ikke noen varm velkomst med et spark i døra, som stod i V-form etterpå. Faen at ikke folk kan skjønne at bil ikke bare er bil for mange :/

Ny dør kosta meg 1700kr, og jeg fikk 400spenn for å kjøre folka dit.. snakker om underskudds-buisness.. Nei, hold deg unna fester og faen med den strøkne bilen din..

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er selvfølgelig ikke hva fulle folk kan gjøre med bilen din, men hva bilen din kan gjøre med fulle folk.. Som du sier, raver noen rett ut igata gjelder det å være meget på vakt, hvis ikke kan det fort gå galt, iallefall nå når det er så glatt mange steder i landet..

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det samme har skjedd meg! du ser/hører jo ofte at de kommer på miiiiils avstand, så jeg rakk å låse døra, men likevel tok det ikke mer enn et par sekunder før døra var åpnet og alle var sure. Ellers har jeg opplevd å sette fra meg bilen med låste dører for å gå inn på hydro å når jeg kom ut igjen satt det en overfull kar inni bilen som hadde sovna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Folk ass....det er det værste. Møtte på ei ustabil kjerring på noeogtjue i dag. Ei sånn freaka dame med dredds, rare klær og en del piercing. Jeg kommer kjørende opp en bakke på snøføre, letter litt på gassen da det ser ut som hun skal til å spasere over gaten, vi får øyenkontakt, og hun bestemmer seg tydelig for å vente. Så jeg går på gassen igjen, og DA vil hun plutselig gå og spaserer blindt rett over gaten :rolleyes: Sikkert dopa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider