Gå til innhold

Tråden om Golfen min

Ranger emnet


kimoajajaj

Anbefalte innlegg

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by kimoajajaj

Hehe og for dem som lurer, skal du skrue ut en skrue så skal du skrue motsatt retning av den retningen som brukes når du skruer korka på en cola flaske, altså mot klokken;) motsatt når du skrur på hehe. På roterende deler kan det oppstå at gjengene er motsatt, da kalles dem lings og cola regelen blir omvendt:)

 

Det heter LINKS... Det betyr venstre på tysk.... Altså: Venstregjenger.... Rechts er høyre..... ;) Når kommer det film med action....? Så kan jeg og poste litt av min......... :)

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Huff nå har det blitt lenge siden sist!

 

Har egentlig ikke noe nytt å fortelle om bilen egentlig, bortsett fra at den nå har runda 200.000km :rolleyes: :)

 

Syns bare det var så trist at tråden min skulle bli "borte" pga. at den ikke oppdateres..

 

Ut på våren skal jeg få tak i 90 dører og smelle på M3 speil, fy flate som jeg ser fram til det!.

 

I kveld blir det vell en liten tur, ingenting er som å sette seg inn i en ny vaska & støvsugd bil, kjøre seg en tur , med måneskinn & en kald cola, lenge leve golf !

 

 

:op

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kimoajajaj

I kveld blir det vell en liten tur, ingenting er som å sette seg inn i en ny vaska & støvsugd bil, kjøre seg en tur , med måneskinn & en kald cola, lenge leve golf !

 

 

:op

 

That's the Golf spirit thumpsup

Skulle ønske jeg hadde litt av arbeidslysten din, sitter her med både 90 dører, M3 speil, alu. tanklokk + mye annet som skal gjøres men arbeidslysta er liksom ikke der.

Med litt inspirasjon fra andre som har Golf dilla så kommer den vel snart frem igjen ;)

Tror kanskje jeg skal begynne å ribbe ned bilen i morgen, har jo ikke noe annet å gjøre...

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var jeg på eu-kontroll i dag, ble ikke godkjent!!

 

Dette pga defekt bærebro foring i nedre bærebro, de var dårlig på den ene siden og helt løs på den andre, så jeg må inn på etterkontroll, må også stramme et hjullager bak, men ellers så var alt bra. Styring og slikt var perfekt og CO`n "unormalt" lav sa han ;)

 

Vellvell..

 

Den sangen er noe med Eiffel 65, husker ikke hva den het men kan finne ut av det når jeg kommer tilbake til hybel...

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kimoajajaj

Så var jeg på eu-kontroll i dag, ble ikke godkjent!!

 

Dette pga defekt bærebro foring i nedre bærebro, de var dårlig på den ene siden og helt løs på den andre, så jeg må inn på etterkontroll, må også stramme et hjullager bak, men ellers så var alt bra. Styring og slikt var perfekt og CO`n "unormalt" lav sa han ;)

 

Vellvell..

 

Den sangen er noe med Eiffel 65, husker ikke hva den het men kan finne ut av det når jeg kommer tilbake til hybel...

 

Ingenting på senkesett osv??

 

Sangen er Eiffel 65 med Blue kanskje?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vell så har det faktisk "skjedd" noe med bilen min i helga, men desverre ingen mods, fikk skifta den foringa i begge bærebroene som var gåen, det gikk ganske greit egentlig. Stramma også til begge hjullagrene bak og fjerna litt fukt i ei lykt, så på mandag drar jeg på etterkontroll og da burde alt være i skjønneste orden:)

 

Jeg er egentlig ganske glad for at jeg valgte GTI, virker som at det florerer med en del småproblem rundt forgassermotorene, er jo poster i et sett med folk som plages:) No offence altså!: )

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kimoajajaj

Vell så har det faktisk "skjedd" noe med bilen min i helga, men desverre ingen mods, fikk skifta den foringa i begge bærebroene som var gåen, det gikk ganske greit egentlig. Stramma også til begge hjullagrene bak og fjerna litt fukt i ei lykt, så på mandag drar jeg på etterkontroll og da burde alt være i skjønneste orden:)

 

Jeg er egentlig ganske glad for at jeg valgte GTI, virker som at det florerer med en del småproblem rundt forgassermotorene, er jo poster i et sett med folk som plages:) No offence altså!: )

 

sant det:) 2e2 forgasseren er noe herk:)

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kimolaptop

Jeg har rett og slett tenkt på:

 

Golf GTI ?

 

GTI 16V ?

 

?

 

Jeg skal sef finne fin font osv.

 

Det er vell kanskje mange som synes at det er harry, men jeg tør å vise hva jeg liker ! Hehe:op

 

"Golf, ikke den sorten med kølla i hånden"

 

nei, ikke vet jeg...

innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro

host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår